Szkoła Doktorska Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

Kształcenie

PROGRAM KSZTAŁCENIA W SZKOLE DOKTORSKIEJ UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO W LUBLINIE
Zobacz
Indywidualny Plan Badawczy
Zobacz
Protokół z seminarium Komisji Oceniającej IPB
Zobacz
Roczne sprawozdanie Doktoranta z wykonania praktyk zawodowych
Zobacz
ROCZNE SPRAWOZDANIE DOKTORANTA SZKOŁY DOKTORSKIEJ UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO w LUBLINIE
Zobacz
SPRAWOZDANIE DOKTORANTA Z REALIZACJI IPB
Zobacz
OCENA ROCZNA PROMOTORA DOTYCZĄCA DZIAŁALNOŚCI DOKTORANTA
Zobacz

Akty prawne:

UCHWAŁA 34/2022-2023 Z DNIA 31.03.2023 W SPRAWIE ZMIENIAJĄCA UCHWAŁĘ NR 103/2019-2020 SENATU UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO W LUBLINIE Z DNIA 25 WRZEŚNIA 2020 R. W SPRAWIE USTALENIA PROGRAMU KSZTAŁCENIA W SZKOLE DOKTORSKIEJ UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO W LUBLINIE
Zobacz
Uchwała nr 39/2020-2021 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie ustalenia zmian w programie kształcenia w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zobacz
Uchwała nr 103/2019-2020 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z dnia 25 września 2020 r. w sprawie ustalenia programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zobacz

Archiwum:

Roczne sprawozdanie Doktoranta Szkoły Doktorskiej UP w Lublinie
Zobacz
Ocena Opiekuna Naukowego dotycząca działalności Doktoranta
Zobacz
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI IPB
Zobacz
  • 2024 Terminy przeprowadzenia oceny śródokresowej

    Czynność Data
    Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej do 30.04.2024
    Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) do 09.09.2024
    Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej do 13.09.2024
    Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty do 19.09.2024
    Przeprowadzenie oceny śródokresowej w trybie stacjonarnym w UP w Lublinie (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem) 23-25.09.2024
    Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskiej 26.09.2024
    Udostępnienie wyników oceny śródokresowej 27.09.2024

     

  • Komisja Ewaluacyjna 2023/2024

  • Wykaz dokumentów do oceny śródokresowej

    1. Dokumenty w posiadaniu Szkoły Doktorskiej

    • IPB doktoranta w formie wydruku oraz drogą elektroniczną
    • sprawozdanie roczne doktoranta po I roku kształcenia (załącznik 1 do programu kształcenia, ocena działalności doktoranta – opinia promotora, roczne sprawozdanie doktoranta z wykonania praktyk zawodowych)
    • wnioski doktoranta o dofinansowanie IPB (I i II rok kształcenia)/decyzje o finansowaniu badań/raport doktoranta (kierownika projektu) z wydatkowania przyznanych środków na realizację badań

    2. Dokumenty, które doktorant dostarczy do Biura Szkoły Doktorskiej w wyznaczonym terminie w formie wydruku oraz drogą elektroniczną (patrz: terminy przeprowadzenia oceny śródokresowej)

    a)  sprawozdanie roczne doktoranta po II roku kształcenia uwzględniające:

    • roczne sprawozdanie doktoranta – Załącznik 1 do programu kształcenia 
    • sprawozdanie doktoranta z realizacji IPB – Załącznik 1a 
    • ocena działalności doktoranta – opinia promotora 
    • skróconą wersję wniosku o finansowanie badań złożonego do NCN numer ID, data złożenia (opinia recenzentów)

    b)  sprawozdanie śródokresowe doktoranta z realizacji indywidualnego planu badawczego (IPB) 

    c) certyfikaty/ zaświadczenia o ukończonych szkoleniach/ kursach

    ww. sprawozdania/ dokumenty należy przesłać dodatkowo na adres mailowy szkoły doktorskiej

  • Archiwum 2021 - Terminy przeprowadzenia oceny śródokresowej

     

    Czynność Data
    Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej do 30.03.2021
    Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) do 30.06.2021
    Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej do 2.07.2021
    Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty do 9.07.2021
    Przeprowadzenie oceny śródokresowej (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem). 12-16.07.2021
    Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskiej do 30.07.2021
    Udostępnienie wyników oceny śródokresowej do 30.09.2021
  • Archiwum 2022 - Terminy przeprowadzenia oceny śródokresowej

    Czynność Data
    Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej do 30.03.2022
    Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) do 08.07.2022
    Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej do 15.09.2022
    Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty do 19.09.2022
    Przeprowadzenie oceny śródokresowej w trybie stacjonarnym w UP w Lublinie (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem) 20-23.09.2022
    Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskie do 27.09.2022
    Udostępnienie wyników oceny śródokresowej do 30.09.2022
  • Archiwum 2023 - Terminy przeprowadzenia oceny śródokresowej

    Czynność Data
    Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej do 30.04.2023
    Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) do 01.09.2023
    Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej do 15.09.2023
    Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty do 19.09.2023
    Przeprowadzenie oceny śródokresowej w trybie stacjonarnym w UP w Lublinie (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem) 26-28.09.2023
    Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskiej 28.09.2023
    Udostępnienie wyników oceny śródokresowej 29.09.2023

    ***

    Lp. Dyscyplina Termin
    1. INŻYNIERIA ŚRODOWISKA, GÓRNICTWO I ENERGETYKA

    26.09.2023 r. od godz. 8:00 (4 doktorantów)
    UP Lublin ul. Akademicka 15 (budynek AGROII) sala nr 3

    2. ROLNICTWO I OGRODNICTWO

    26.09.2023 r. od godziny 9:00  (4 doktorantów)
    UP Lublin ul. Akademicka 15 (budynek AGROII) sala nr 4

    3. NAUKI BIOLOGICZNE

    27.09.2023 r. od godz. 8:00 (3 doktorantów)
    UP Lublin ul. Akademicka 15 (budynek AGROII) sala nr 3

    4. WETERYNARIA

    27.09.2023 r. od godz. 9:00 (2 doktorantów)
    UP Lublin ul. Akademicka 15 (budynek AGROII) sala nr 4

    5. INŻYNIERA MECHANICZNA

    28.09.2023 r. od godziny 8:00  (2 doktorantów)
    UP Lublin ul. Akademicka 15 (budynek AGROII) sala konferencyjna (nr14)

    6. TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA

    28.09.2023 r. od godziny 8:30  (6 doktorantów)
    UP LUP Lublin, ul. Skromna 8, sala Rady Wydziału (nr 15) Lublin, ul. Skromna 8, sala Rady Wydziału (nr 15)

    7. ZOOTECHNIKA I RYBACTWO

    28.09.2023 r. od godziny 10:00  (3 doktorantów)
    UP Lublin ul. Akademicka 15 (budynek AGROII) sala konferencyjna (nr15)

    Szczegółowy terminarz oceny śródokresowej SD UP w Lublinie 2023:

    26.09.2023 dyscyplina Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka

    26.09.2023 dyscyplina Rolnictwo i Ogrodnictwo

    27.09.2023 dyscyplina Nauki Biologiczne

    27.09.2023 dyscyplina Weterynaria

    28.09.2023 dyscyplina Inżynieria Mechaniczna

    28.09.2023 dyscyplina Technologia Żywności i Żywienia

    28.09.2023 dyscyplina Zootechnika i Rybactwo

  • Archiwum Komisja Ewaluacyjna 2020/2021

    Dyscyplina Rolnictwo i Ogrodnictwo

    1. dr hab. Marzena Brodowska, prof. uczelni – przewodnicząca komisji
    2. dr hab. Elżbieta Mielniczuk, prof. uczelni
    3. dr hab. Katarzyna Panasiewicz, prof. uczelni – Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

    Dyscyplina Weterynaria

    1. prof. dr hab. Krzysztof Tomczuk– przewodniczący komisji
    2. dr hab. Jacek Madany, prof. uczelni
    3. dr hab. Wojciech Zygner, prof. uczelni – Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

    Dyscyplina Zootechnika i Rybactwo

    1. prof. dr hab. Bożena Kiczorowska – przewodnicząca komisji
    2. prof. dr hab. Andrzej Junkuszew
    3. prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – Uniwersytet Rolniczy w Krakowie

    Dyscyplina Technologia Żywności i Żywienia

    1. dr hab. Michał Świeca, prof. uczelni – przewodniczący komisji
    2. dr hab. Karolina Wójciak, prof. uczelni
    3. dr hab. Ewa Jakubczyk – Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Archiwum Komisja Ewaluacyjna 2021/2022

    Dyscyplina Rolnictwo i Ogrodnictwo

    1. dr hab. Sylwia Okoń, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    2. dr hab. Monika Skowrońska, prof. uczelni,
    3. prof. dr hab. inż. Barbara Symanowicz.

    Dyscyplina Zootechnika i Rybactwo

    1. prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
    2. dr hab. Magdalena Krauze, prof. uczelni,
    3. prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska.

    Dyscyplina Technologia Żywności i Żywienia

    1. prof. dr hab. Michał Świeca – Przewodniczący Komisji,
    2. dr hab. Ewa Jakubczyk, prof. SGGW,
    3. prof. dr hab. Joanna Stadnik.

    Dyscyplina Inżynieria Mechaniczna

    1. prof. dr hab. Dariusz Dziki – Przewodniczący Komisji,
    2. prof. dr hab. inż. Rafał Nadulski,
    3. dr hab. inż. Joanna Piepiórka- Stepuk, prof. PK.

    Dyscyplina Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka

    1. dr hab. inż. Michał Marzec, prof. uczelni – Przewodniczący Komisji,
    2. dr hab. inż. Artur Serafin,
    3. prof. dr hab. inż. arch. Piotr Herbut.
  • Archiwum Komisja Ewaluacyjna 2022/2023

    DYSCYPLINA ROLNICTWO I OGRODNICTWO
    Skład Komisji mgr inż. Weronika Kursa, mgr inż. Katarzyna Barczyk, mgr inż. Łukasz Rusek, mgr inż. Piotr Mazurkiewicz 
    dr hab. Ewa Król, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Przemysław Tkaczyk,
    prof. dr hab. inż. Barbara Symanowicz – ekspert zewnętrzny.

    DYSCYPLINA ZOOTECHNIKA I RYBACTWO
    Skład Komisji mgr inż. Karolina Wengerska
    prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Krzysztof Olszewski, prof. uczelni,
    prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.

    Skład Komisji mgr inż. Radosław Smagieł
    prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Magdalena Krauze, prof. uczelni,
    prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.

    W związku z sytuacją losową (śmierć rodzica) dr hab. Magdaleny Krauze, prof. uczelni, Dyrektor Szkoły Doktorskiej prof. dr hab. Katarzyna Ognik w dniu 27.09.2023 r. powołała na  członka komisji ewaluacyjnej prof. dr. hab. Magdalenę Gryzińską.

    Aktualny skład Komisji mgr inż. Radosław Smagieł
    prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
    prof. dr hab. Magdalena Gryzińska,
    prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.

    Skład Komisji mgr inż. Julia Fabjanowska
    prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
    prof. dr hab. Joanna Barłowska,
    prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.

    DYCSYPLINA TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA
    Skład Komisji mgr inż. Julian Szymański, mgr inż. Patrycja Skwarek, mgr inż. Paulina Łysakowska, mgr inż. Joanna Stasiak

    prof. dr hab. Michał Świeca – Przewodniczący Komisji,
    prof. dr hab. Joanna Stadnik,
    dr hab. Ewa Jakubczyk, prof. SGGW- ekspert zewnętrzny

    Skład Komisji mgr Dorota Gajowniczek-Ałasa
    prof. dr hab. Michał Świeca – Przewodniczący Komisji,
    prof. dr hab. Paweł Glibowski,
    dr hab. Ewa Jakubczyk, prof. SGGW- ekspert zewnętrzny

    Skład Komisji mgr inż. Robert Waraczewski
    prof. dr hab. Michał Świeca – Przewodniczący Komisji,
    prof. dr hab. inż. Dominik Szwajgier,
    dr hab. Ewa Jakubczyk, prof. SGGW- ekspert zewnętrzny

    DYSCYPLINA INŻYNIERA MECHANICZNA
    Skład Komisji mgr inż. Piotr Kamiński, mgr inż. Kostiantyn Vasiukov

    prof. dr hab. Dariusz Dziki – Przewodniczący Komisji,
    dr hab. Katarzyna Kozłowicz, prof. uczelni,
    dr hab. inż. Joanna Piepiórka-Stepuk, prof. PK – ekspert zewnętrzny.

    DYSCYPLINA INŻYNIERIA ŚRODOWISKA, GÓRNICTWO I ENERGETYKA
    Skład Komisji mgr inż. Jakub Soja

    dr hab. Alina Kowalczyk-Juśko, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Marta Bik-Małodzińska, prof. uczelni,
    dr hab. inż. Piotr Bugajski, prof. URK – ekspert zewnętrzny.

    Skład Komisji mgr inż. Wojciech Walczak, mgr inż. Julia Wójcik-Madej oraz mgr inż. Beata Zawadzka
    dr hab. Alina Kowalczyk-Juśko, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Sławomir Ligęza, prof. uczelni,
    dr hab. inż. Piotr Bugajski, prof. URK – ekspert zewnętrzny.

    DYSCYPLINA NAUKI BIOLOGICZNE
    Skład Komisji mgr inż. Maria Stasińska-Jakubas
    dr hab. Magdalena Pogorzelec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Marta Arczewska, prof. uczelni,
    prof. dr hab. Mariusz Gagoś – ekspert zewnętrzny.

    Skład Komisji mgr Maciej Bryś
    dr hab. Magdalena Pogorzelec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Danuta Kowalczyk-Pecka, prof. uczelni,
    prof. dr hab. Mariusz Gagoś – ekspert zewnętrzny.

    Skład Komisji mgr inż. Aleksandra Garbacz
    dr hab. Magdalena Pogorzelec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Małgorzata Adamczuk, prof. uczelni,
    prof. dr hab. Mariusz Gagoś – ekspert zewnętrzny.

    DYSCYPLINA WETERYNARIA
    Skład Komisji mgr inż. Agata Hahaj-Siembida

    dr hab. Marta Dec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Agnieszka Marek, prof. uczelni,
    prof. dr hab. Alina Wieliczko – ekspert zewnętrzny.

    Skład Komisji lek. wet. Artur Ciszewski
    dr hab. Marta Dec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
    dr hab. Leszek Guz, prof. uczelni,
    prof. dr hab. Alina Wieliczko – ekspert zewnętrzny.

Zarządzenie Rektora nr 3/2023 z dnia 13.01.2023 w sprawie warunków i trybu kierowania za granicę doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w celach naukowych i szkoleniowych oraz uprawnień przysługujących doktorantom w związku z wyjazdami zagranicznymi
Zobacz
załącznik 1 - Wniosek o skierowanie za granicę
Zobacz
załącznik 2 - OŚWIADCZENIA I ZGODY OSOBY WYJEŻDŻAJĄCEJ
Zobacz
załącznik 3 - WNIOSEK O DOKONANIE PRZELEWU
Zobacz
załącznik 4 - OŚWIADCZENIE o okolicznościach i wydatkach w trakcie odbywania podróży /wyjazdu
Zobacz
załącznik 5 - SPRAWOZDANIE Z POBYTU ZA GRANICĄ
Zobacz
załącznik 6 - RACHUNEK KOSZTÓW WYJAZDU ZA GRANICĘ do wniosku
Zobacz

Erasmus+

Informujemy, że dokumenty dotyczące realizacji stażu/ wyjazdu/ delegowania etc. za granicę współfinansowane ze środków Programu ERASMUS+, należy złożyć w Biurze  Mobilności Akademickiej,

w nieprzekraczalny terminie 2 m-cy przed planowaną datą wyjazdu.


Do pobrania:

Uczelniana strona programu Erasmus+
Zobacz
TRANSCRIPT OF RECORDS - Doctoral School (.doc / 204 kB)
Zobacz
LEARNING AGREEMENT – Student/PhD Student Mobility for TRAINEESHIPS (.doc / 224 kB)
Zobacz
SMT (Student Mobility for Traineeship)_FORMA WYPŁATY STYPENDIUM (GRANTU)
Zobacz
Language certificate (.doc / 168 kB)
Zobacz
Wyjazd na praktykę SMT - formularz rejestracyjny (.doc / 266 kB)
Zobacz
Letter of intent (.doc / 26 kB)
Zobacz
Regulamin przyznawania i wypłacania zwiększenia stypendium doktoranckiego
Zobacz
Zarządzenie nr 131 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania i wypłacania zwiększenia stypendium doktoranckiego doktorantom Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zobacz
Załącznik nr 1 do Regulaminu wprowadzonego Zarządzeniem nr 131 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z dnia 26 listopada 2020 r. (.pdf)
Zobacz
Załącznik nr 1 do Regulaminu wprowadzonego Zarządzeniem nr 131 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z dnia 26 listopada 2020 r. (.docx)
Zobacz
Komisje 2023-2024
Zobacz
Komisje 2022-2023
Zobacz
Komisje 2021-2022
Zobacz
Ślubowanie doktoranta
Zobacz
Dane personalne ZUS
Zobacz
Oświadczenie - stypendium doktoranckie
Zobacz
Wniosek o delegowanie na konferencję, szkolenie - krajowe/ międzynarodowe w Polsce
Zobacz
Wniosek o przyznanie przerwy wypoczynkowej
Zobacz
WNIOSEK O PRZEDŁUŻENIE TERMINU ZŁOŻENIA ROZPRAWY DOKTORSKIEJ
Zobacz
WNIOSEK O UMOŻLIWIENIE UCZESTNICTWA W ZAJĘCIACH Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO
Zobacz
KARTA OBIEGOWA
Zobacz
Ocena jakości kształcenia
Zobacz

Wytyczne do przygotowania rozprawy doktorskiej

 

Zgodnie z Art.  187. Ustawy z dnia  20  lipca 2022 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. (Dz.U.2021.478 t.j. z dnia 2021.03.1):
1. Rozprawa doktorska prezentuje ogólną wiedzę teoretyczną kandydata w dyscyplinie albo dyscyplinach oraz umiejętność samodzielnego prowadzenia pracy naukowej lub artystycznej.
2. Przedmiotem rozprawy doktorskiej jest oryginalne rozwiązanie problemu naukowego, oryginalne rozwiązanie w zakresie zastosowania wyników własnych badań naukowych w sferze gospodarczej lub społecznej albo oryginalne dokonanie artystyczne.
3. Rozprawę doktorską może stanowić praca pisemna, w tym monografia naukowa, zbiór opublikowanych i powiązanych tematycznie artykułów naukowych, praca projektowa, konstrukcyjna, technologiczna, wdrożeniowa lub artystyczna, a także samodzielna i wyodrębniona część pracy zbiorowej.
Wytyczne rozprawy doktorskie: manuskrypt oraz cykl publikacji 14.10.2022
Zobacz