Szkoła Doktorska Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
…
…
I ROK KSZTAŁCENIA
SD_001_Język angielski_I
SD_002_Metodologia-pracy-naukowej
SD_003_Prawne, etyczne i ekonomiczne uwarunkowania działalności naukowej
SD_004_Seminarium_I
SD_006_Język angielski_II
SD_007_Pisanie i redagowanie tekstów naukowych
SD_008_Statystyka
SD_009_Seminarium_II
II ROK KSZTAŁCENIA
SD_011_Język angielski_III
SD_012 _Komercjalizacja wyników badań naukowych
SD_013_Seminarium_III
SD_015_ Język angielski_IV
SD_016_Przygotowywanie wniosków o projekty badawcze
SD_017_Seminarium_IV
III ROK KSZTAŁCENIA
SD_019_ Język angielski_V
SD_020_Seminarium_V
SD_022_Język angielski_VI
SD_023_ Seminarium_ VI
IV ROK KSZTAŁCENIA
SD_025_Warsztaty z popularyzacji nauki
SD_026_Seminarium_VII
SD_028_Seminarium_VIII
Czynność | Data |
Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej | do 30.04.2024 |
Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) | do 09.09.2024 |
Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej | do 13.09.2024 |
Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty | do 16.09.2024 |
Przeprowadzenie oceny śródokresowej w trybie stacjonarnym w UP w Lublinie (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem) |
17.09.2024 – dyscyplina inżynieria mechaniczna; 20.09.2024 – dyscypliny: zootechnika i rybactwo; technologia żywności i żywienia 23.09.2024 – dyscypliny: rolnictwo i ogrodnictwo; weterynaria 24.09.2024 – dyscyplina: |
Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskiej | 26.09.2024 |
Udostępnienie wyników oceny śródokresowej | 27.09.2024 |
DYSCYPLINA ROLNICTWO I OGRODNICTWO
decyzją Dyrektor Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Dyscypliny Rolnictwo i Ogrodnictwo z dnia 20.03.2024 r., została powołana Komisja Ewaluacyjna, która przeprowadzi ocenę śródokresową realizacji Indywidualnych Planów Badawczych (IPB) doktorantów II roku kształcenia Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w dyscyplinie Rolnictwo i Ogrodnictwo.
Skład Komisji mgr inż. Edyta Bernat, mgr inż. Wiktoria Błaszczyk, mgr inż. Kamil Buczyński, mgr Mikołaj Feculak
dr hab. Przemysław Tkaczyk, prof. uczelni – Przewodniczący Komisji,
dr hab. Piotr Kraska, prof. uczelni,
prof. dr hab. Mariola Staniak – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA ZOOTECHNIKA I RYBACTWO
decyzją Dyrektor Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Dyscypliny Zootechnika i Rybactwo z dnia 21.03.2024 r., zostały powołane Komisje Ewaluacyjne, które przeprowadzą ocenę śródokresową realizacji Indywidualnych Planów Badawczych (IPB) doktorantów II roku kształcenia Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w dyscyplinie Zootechnika i Rybactwo.
Skład Komisji lek. wet. Aleksandra Marzec
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
prof. dr hab. Małgorzata Kwiecień,
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Szymon Milewski
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Kornel Kasperek
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Aleksandra Figura
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. lek. wet. Mirosław Karpiński, prof. uczelni
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
W związku z rezygnacją dr hab. lek. wet. Mirosława Karpińskiego, prof. uczelni z członkostwa w pracach komisji (realizacja stażu zagranicznego w ramach projektu IDUB), Dyrektor Szkoły Doktorskiej prof. dr hab. Katarzyna Ognik w dniu 09.08.2024r. powołała na członka komisji ewaluacyjnej dr. hab. Monikę Budzyńską.
Aktualny skład Komisji mgr inż. Aleksandra Figura
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Monika Budzyńska
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Paulina Zeliszewska-Duk
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Katarzyna Tajchman, prof. uczelni,
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
DYCSYPLINA TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA
decyzją Dyrektor Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Dyscypliny Technologia Żywności i Żywienia z dnia 21.03.2024 r., zostały powołane Komisje Ewaluacyjne, które przeprowadzą ocenę śródokresową realizacji Indywidualnych Planów Badawczych (IPB) doktorantów II roku kształcenia Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w dyscyplinie Technologia Żywności i Żywienia.
Skład Komisji mgr inż. Jan Sadurski
prof. dr hab. Joanna Stadnik – Przewodnicząca Komisji,
prof. dr hab. Urszula Gawlik,
prof. dr hab. Małgorzata Dżugan – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Maciej Bartoń
prof. dr hab. Joanna Stadnik – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Aneta Brodziak, prof. uczelni
prof. dr hab. Małgorzata Dżugan – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA INŻYNIERA MECHANICZNA
decyzją Dyrektor Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Dyscypliny Inżynieria mechaniczna z dnia 05.04.2024 r., została powołana Komisja Ewaluacyjna, która przeprowadzi ocenę śródokresową realizacji Indywidualnego Planu Badawczego (IPB) doktorantki II roku kształcenia Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w dyscyplinie Inżynieria mechaniczna.
Skład Komisji mgr inż. Anna Krajewska
prof. dr hab. Renata Różyło – Przewodnicząca Komisji,
prof. dr hab. Sławomir Kocira,
dr hab. Joanna Piepiórka-Stepuk, prof. PK – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA NAUKI BIOLOGICZNE
decyzją Dyrektor Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Dyscypliny Nauki biologiczne z dnia 06.05.2024 r., została powołana Komisja Ewaluacyjna, która przeprowadzi ocenę śródokresową realizacji Indywidualnego Planu Badawczego (IPB) doktoranta II roku kształcenia Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w dyscyplinie nauki biologiczne.
Skład Komisji mgr inż. Michał Arciszewski
dr hab. Barbara Hawrylak-Nowak, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Robert Stryjecki, prof. uczelni,
prof. dr hab. Mariusz Gagoś – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA WETERYNARIA
decyzją Dyrektor Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Dyscypliny Weterynaria z dnia 21.03.2024 r., została powołana Komisja Ewaluacyjna, która przeprowadzi ocenę śródokresową realizacji Indywidualnych Planów Badawczych (IPB) doktorantów II roku kształcenia Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w dyscyplinie Weterynaria.
Skład Komisji mgr inż. Beata Drzewiecka; lek. wet. Maria Pisarek
dr hab. Marta Dec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Monika Krajewska-Wędzina, prof. uczelni,
dr hab. Aleksandra Pliszczak-Król – ekspert zewnętrzny.
1. Dokumenty w posiadaniu Szkoły Doktorskiej
2. Dokumenty, które doktorant dostarczy do Biura Szkoły Doktorskiej w wyznaczonym terminie w formie wydruku oraz drogą elektroniczną (patrz: terminy przeprowadzenia oceny śródokresowej)
a) sprawozdanie roczne doktoranta po II roku kształcenia uwzględniające:
b) sprawozdanie śródokresowe doktoranta z realizacji indywidualnego planu badawczego (IPB)
c) certyfikaty/ zaświadczenia o ukończonych szkoleniach/ kursach
ww. sprawozdania/ dokumenty należy przesłać dodatkowo na adres mailowy szkoły doktorskiej
2024
Wyniki oceny śródokresowej 2024 rok
2023
Wyniki oceny śródokresowej 2022- 2023
2022
Wyniki ponownej oceny śródokresowej (.pdf / 83,8 kB)
Wyniki oceny śródokresowej 2021/2022 (.pdf / 3,09 MB)
2021
Wyniki oceny śródokresowej 2020/2021 (.pdf / 2,52 MB)
Czynność | Data |
Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej | do 30.03.2021 |
Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) | do 30.06.2021 |
Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej | do 2.07.2021 |
Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty | do 9.07.2021 |
Przeprowadzenie oceny śródokresowej (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem). | 12-16.07.2021 |
Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskiej | do 30.07.2021 |
Udostępnienie wyników oceny śródokresowej | do 30.09.2021 |
Czynność | Data |
Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej | do 30.03.2022 |
Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) | do 08.07.2022 |
Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej | do 15.09.2022 |
Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty | do 19.09.2022 |
Przeprowadzenie oceny śródokresowej w trybie stacjonarnym w UP w Lublinie (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem) | 20-23.09.2022 |
Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskie | do 27.09.2022 |
Udostępnienie wyników oceny śródokresowej | do 30.09.2022 |
Czynność | Data |
Powołanie przez dyrektora Szkoły Doktorskiej komisji ds. oceny śródokresowej | do 30.04.2023 |
Dostarczenie przez doktorantów Szkoły Doktorskiej sprawozdań z realizacji indywidulnego planu badawczego do oceny śródokresowej (w wersji papierowej i elektronicznej) | do 01.09.2023 |
Przekazanie do przewodniczących poszczególnych komisji ds. oceny śródokresowej zestawu dokumentów dotyczących oceny śródokresowej ocenianych doktorantów (w wersji elektronicznej) do oceny formalnej | do 15.09.2023 |
Przewodniczący komisji może prosić doktoranta o uzupełnienia/korekty | do 19.09.2023 |
Przeprowadzenie oceny śródokresowej w trybie stacjonarnym w UP w Lublinie (spotkanie komisji, prezentacja doktoranta, rozmowa z doktorantem i promotorem) | 26-28.09.2023 |
Przewodniczący komisji przekazują protokoły oceny dyrektorowi Szkoły Doktorskiej | 28.09.2023 |
Udostępnienie wyników oceny śródokresowej | 29.09.2023 |
***
Lp. | Dyscyplina | Termin |
---|---|---|
1. | INŻYNIERIA ŚRODOWISKA, GÓRNICTWO I ENERGETYKA |
26.09.2023 r. od godz. 8:00 (4 doktorantów) |
2. | ROLNICTWO I OGRODNICTWO |
26.09.2023 r. od godziny 9:00 (4 doktorantów) |
3. | NAUKI BIOLOGICZNE |
27.09.2023 r. od godz. 8:00 (3 doktorantów) |
4. | WETERYNARIA |
27.09.2023 r. od godz. 9:00 (2 doktorantów) |
5. | INŻYNIERA MECHANICZNA |
28.09.2023 r. od godziny 8:00 (2 doktorantów) |
6. | TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA |
28.09.2023 r. od godziny 8:30 (6 doktorantów) |
7. | ZOOTECHNIKA I RYBACTWO |
28.09.2023 r. od godziny 10:00 (3 doktorantów) |
26.09.2023 dyscyplina Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka
26.09.2023 dyscyplina Rolnictwo i Ogrodnictwo
27.09.2023 dyscyplina Nauki Biologiczne
27.09.2023 dyscyplina Weterynaria
28.09.2023 dyscyplina Inżynieria Mechaniczna
DYSCYPLINA ROLNICTWO I OGRODNICTWO
Skład Komisji mgr inż. Weronika Kursa, mgr inż. Katarzyna Barczyk, mgr inż. Łukasz Rusek, mgr inż. Piotr Mazurkiewicz
dr hab. Ewa Król, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Przemysław Tkaczyk,
prof. dr hab. inż. Barbara Symanowicz – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA ZOOTECHNIKA I RYBACTWO
Skład Komisji mgr inż. Karolina Wengerska
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Krzysztof Olszewski, prof. uczelni,
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Radosław Smagieł
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Magdalena Krauze, prof. uczelni,
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
W związku z sytuacją losową (śmierć rodzica) dr hab. Magdaleny Krauze, prof. uczelni, Dyrektor Szkoły Doktorskiej prof. dr hab. Katarzyna Ognik w dniu 27.09.2023 r. powołała na członka komisji ewaluacyjnej prof. dr. hab. Magdalenę Gryzińską.
Aktualny skład Komisji mgr inż. Radosław Smagieł
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
prof. dr hab. Magdalena Gryzińska,
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Julia Fabjanowska
prof. dr hab. Hanna Bis-Wencel – Przewodnicząca Komisji,
prof. dr hab. Joanna Barłowska,
prof. dr hab. Monika Bugno-Poniewierska – ekspert zewnętrzny.
DYCSYPLINA TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA
Skład Komisji mgr inż. Julian Szymański, mgr inż. Patrycja Skwarek, mgr inż. Paulina Łysakowska, mgr inż. Joanna Stasiak
prof. dr hab. Michał Świeca – Przewodniczący Komisji,
prof. dr hab. Joanna Stadnik,
dr hab. Ewa Jakubczyk, prof. SGGW- ekspert zewnętrzny
Skład Komisji mgr Dorota Gajowniczek-Ałasa
prof. dr hab. Michał Świeca – Przewodniczący Komisji,
prof. dr hab. Paweł Glibowski,
dr hab. Ewa Jakubczyk, prof. SGGW- ekspert zewnętrzny
Skład Komisji mgr inż. Robert Waraczewski
prof. dr hab. Michał Świeca – Przewodniczący Komisji,
prof. dr hab. inż. Dominik Szwajgier,
dr hab. Ewa Jakubczyk, prof. SGGW- ekspert zewnętrzny
DYSCYPLINA INŻYNIERA MECHANICZNA
Skład Komisji mgr inż. Piotr Kamiński, mgr inż. Kostiantyn Vasiukov
prof. dr hab. Dariusz Dziki – Przewodniczący Komisji,
dr hab. Katarzyna Kozłowicz, prof. uczelni,
dr hab. inż. Joanna Piepiórka-Stepuk, prof. PK – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA INŻYNIERIA ŚRODOWISKA, GÓRNICTWO I ENERGETYKA
Skład Komisji mgr inż. Jakub Soja
dr hab. Alina Kowalczyk-Juśko, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Marta Bik-Małodzińska, prof. uczelni,
dr hab. inż. Piotr Bugajski, prof. URK – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Wojciech Walczak, mgr inż. Julia Wójcik-Madej oraz mgr inż. Beata Zawadzka
dr hab. Alina Kowalczyk-Juśko, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Sławomir Ligęza, prof. uczelni,
dr hab. inż. Piotr Bugajski, prof. URK – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA NAUKI BIOLOGICZNE
Skład Komisji mgr inż. Maria Stasińska-Jakubas
dr hab. Magdalena Pogorzelec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Marta Arczewska, prof. uczelni,
prof. dr hab. Mariusz Gagoś – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr Maciej Bryś
dr hab. Magdalena Pogorzelec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Danuta Kowalczyk-Pecka, prof. uczelni,
prof. dr hab. Mariusz Gagoś – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji mgr inż. Aleksandra Garbacz
dr hab. Magdalena Pogorzelec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Małgorzata Adamczuk, prof. uczelni,
prof. dr hab. Mariusz Gagoś – ekspert zewnętrzny.
DYSCYPLINA WETERYNARIA
Skład Komisji mgr inż. Agata Hahaj-Siembida
dr hab. Marta Dec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Agnieszka Marek, prof. uczelni,
prof. dr hab. Alina Wieliczko – ekspert zewnętrzny.
Skład Komisji lek. wet. Artur Ciszewski
dr hab. Marta Dec, prof. uczelni – Przewodnicząca Komisji,
dr hab. Leszek Guz, prof. uczelni,
prof. dr hab. Alina Wieliczko – ekspert zewnętrzny.
Działanie dotyczy przyznania wsparcia finansowego na realizację długoterminowych zagranicznych staży naukowych dla polskich i zagranicznych doktorantów kształcących się w Szkole Doktorskiej UPL. Celem mobilności może być prowadzenie badań naukowych lub uzyskania wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia badań naukowych w zagranicznych jednostkach naukowych, naukowo-badawczych i wdrożeniowych. Projekt przewiduje wsparcie dla grupy około 20 doktorantów. Możliwe będzie wnioskowanie o staże o długości od 1 do 6 miesięcy do ośrodków europejskich, jak i pozaeuropejskich.
Informujemy, że dokumenty dotyczące realizacji stażu/ wyjazdu/ delegowania etc. za granicę współfinansowane ze środków Programu ERASMUS+, należy złożyć w Biurze Mobilności Akademickiej,
w nieprzekraczalny terminie 2 m-cy przed planowaną datą wyjazdu.
Do pobrania:
ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin
NIP 712 010 37 75
REGON 000001896
ePUAP: /UP-Lublin/SkrytkaESP