I. Sekcja Agrobioinżynierii

Bloki tematyczne: bioinżynieria, ekonomia i agrobiznes, gospodarka przestrzenna, leśnictwo, ochrona i inżynieria środowiska, produkcja roślinna i towaroznawstwo, turystyka i rekreacja, inne pokrewne.

Opiekun naukowy: dr Agata Kobyłka
e-mail:

II. Sekcja Medycyny Weterynaryjnej

Bloki tematyczne: medycyna weterynaryjna i inne pokrewne.

Opiekun naukowy: dr Agnieszka Chałabis-Mazurek
e-mail:

III. Sekcja Nauk o Zwierzętach i Biogospodarki

Bloki tematyczne: behawior zwierząt, nauki o zwierzętach, bezpieczeństwo i higiena pracy, biogospodarka, inne pokrewne.

Opiekun naukowy: dr inż. Kamil Drabik
e-mail:

IV. Sekcja Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu

Bloki tematyczne: produkcja ogrodnicza, botanika i fizjologia roślin, ochrona roślin, warzywnictwo i zielarstwo, architektura krajobrazu, inne pokrewne.

Opiekun naukowy: dr Karolina Pitura
e-mail:
tel. 81-531-97-06

V. Sekcja Inżynierii Produkcji

Bloki tematyczne: zarządzanie i marketing, logistyka, transport i spedycja, inżynieria produkcji, inżynieria środowiska i ekologia, inne pokrewne.

Opiekun naukowy: dr inż. Marek Domin
e-mail:
tel. 81 5319666

VI. Sekcja Nauk o Żywności i Biotechnologii

Bloki tematyczne: technologia żywności i sztuka kulinarna, biotechnologia żywności, chemia i biochemia żywności, mikrobiologia żywności, żywienie człowieka, inne pokrewne.

Opiekun naukowy:
dr Urszula Szymanowska
e-mail:

VII. Sekcja Biologii Środowiskowej

Bloki tematyczne: biologia, ochrona środowiska, ochrona przyrody, biokosmetologia, inne pokrewne.

Opiekun naukowy: dr Wojciech Płaska
e-mail:

Opłatę konferencyjną należy wnieść do dnia 21 marca 2025 r. na konto:

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bank PKO SA O/Lublin
55 1240 5497 1111 0000 5011 6807
z dopiskiem: MSSKN/imię i nazwisko uczestnika/nazwa uczelni

Kwota:

60 zł – opłata konferencyjna, w tym: zamieszczenie streszczenia w książce streszczeń, certyfikat dla osób prezentujących referat, poster

410 zł – (60 zł opłata podstawowa + 350 zł opłata za rozdział w monografii). Opłata za każdy kolejny rozdział wynosi 350 zł.

Skan dowodu wpłaty wraz ze streszczeniem oraz dokumentem RODO należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: do dnia 21 marzec 2025 r. (szczegółowe informacje zakładka- ważne terminy)

Brak przesłania potwierdzenia wpłaty w terminie oznacza rezygnację z uczestnictwa w Sympozjum oraz brak zamieszczenia streszczenia w książce streszczeń.

Faktury za udział w Sympozjum będą wystawiane na wniosek uczestnika i wysyłane na podany przez niego adres.

Zał. 1 Formatka streszczenia studenci (.docx / 18 kB)
Zobacz
Zał. 2 Wymogi dla autorów rozdziału w monografii (.docx / 24 kB)
Zobacz
Zał. 2a Oświadczenie autora monografii (.docx / 24 kB)
Zobacz
Zał. 2b Oświadczenie opiekuna naukowego ad monografii (.docx / 13 kB)
Zobacz

do 21 marca 2025 r.

Rejestracja

do 21 marca 2025 r.

Dokonanie opłaty konferencyjnej

do 4 kwietnia 2025 r.

Przesłanie (w jednym mailu)  przez pierwszego autora pracy na adres e-mail: w jednym mailu dowodu wpłaty, streszczenia i dokumentu RODO (w tytule maila należy wpisać: Streszczenie MSSKN, numer porządkowy jednej z siedmiu Sekcji naukowych, formę wystąpienia, tj. referat/poster (np. Streszczenie_MSSKN_II_referat).

Nazwy plików poszczególnych załączników:

♦ dowód wpłaty: wpłata_nazwisko_ MSSKN
♦ streszczenie: nazwisko pierwszego autora, pierwsza litera imienia, wydarzenie (MSSKN), numer porządkowy jednej z siedmiu Sekcji naukowych Sympozjum oraz formę wystąpienia, do której kierowane jest streszczenie, np. Kowalski_J_MSSKN_II_referat
♦ Podpisany skan dokumentu RODO: Załącznik 3, Nazwisko i pierwsza litera imienia oraz skrót wydarzenia (MSSKN), np. Załącznik 3_Kowalski_J_MSSKN

do 15 kwietnia 2025 r.

Nadesłanie  (w jednym mailu) na adres e-mail: rozdziału monografii wraz z oświadczeniami autora i opiekuna naukowego monografii (załączniki 2a i 2b). Rozdział monografii przesyła autor korespondencyjny.

W tytule maila należy wpisać: monografia, skrót wydarzenia (MSSKN), numer porządkowy jednej z pięciu monografii (np. monografia_MSSKN_II)

W nazwie pliku z rozdziałem należy podać: rozdział, nazwisko, pierwszą literę imienia, wydarzenie (MSSKN), numer porządkowy jednej z pięciu monografii naukowych (np. rozdział _Kowalski_J_MSSKN_II)

Monografie:

I. Wybrane zagadnienia produkcji zwierzęcej
II. Wybrane zagadnienia z zakresu ochrony i zagrożeń środowiska
III. Wybrane zagadnienia z zakresu produkcji surowców, żywności i kosmetyków
IV. Wybrane zagadnienia z zakresu rolnictwa
V. Wybrane zagadnienia z zakresu bromatologii

Poster przesyła pierwszy autor. Poster zapisany w formacie .pdf o wielkości nieprzekraczającej 6 MB.

Wymagania techniczne dla posteru:

  • wymiar standardowy format A1, tj. 59,4 cm szerokość i 84,1 cm wysokość,
  • orientacja pozioma.

24 kwietnia 2025 r.

Obrady w formie hybrydowej

Do pobrania:

Zał. 3 Dokumenty RODO (.docx / 22 kB)
Zobacz
  • Dojazd na konferencję dla przyjeżdzających na Dworzec PKP Lublin Główny

    Dojazd z Dworca Lublin Główny (Plac Dworcowy 1, 20-408 Lublin)  – Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie (ul. Akademicka 15, 20-950 Lublin)

    Samochodem:

    Polecamy:

     Komunikacją miejską:

    Sugerujemy zaplanować trasę przejazdu korzystając z aplikacji lub strony: https://jakdojade.pl

     Komunikacją miejską:

    Sugerujemy zaplanować trasę przejazdu korzystając z aplikacji lub strony: https://jakdojade.pl

    • Linia 30; 153; 154: Z dworca PKP przejść pieszo około 3 min,180 m na przystanek Dworzec Lublin znajdujący się na terenie dworca metropolitalnego. Następnie autobusem nr 30 (zamiennie 153, 154) –Kierunek: Węglin, wysiąść na przystanku Wiercieńskiego 01 (4 przystanek) przy ul. Głęboka. Z przystanku na miejsce konferencji jest do przejścia ok. 6 min, 450 m. Autobusy jeżdżą co ok. 25 min.

    Link do rozkładu jazdy lubelskiego MPK: https://www.mpk.lublin.pl/

  • Dojazd na konferencję dla przyjeżdzających na Dworzec metropolitalny Lublin

    Dojazd z Dworzec metropolitalny Lublin (Plac Dworcowy 2, 20-406 Lublin)  – Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie (ul. Akademicka 15, 20-950 Lublin)

    Samochodem:

    Polecamy:

     Komunikacją miejską:

    Sugerujemy zaplanować trasę przejazdu, korzystając z aplikacji lub strony: https://jakdojade.pl

    • Linia 30; 153; 154: Z dworca PKP przejść pieszo około 3 min,180 m na przystanek Dworzec Lublin znajdujący się na terenie dworca metropolitalnego. Następnie autobusem nr 30 (zamiennie 153, 154) –Kierunek: Węglin, wysiąść na przystanku Wiercieńskiego 01 (4 przystanek) przy ul. Głęboka. Z przystanku na miejsce konferencji jest do przejścia ok. 6 min, 450 m. Autobusy jeżdżą co ok. 25 min.

  • Dojazd na konferencję dla przylatujących na port Lotniczy Lublin

    Dojazd z Portu Lotniczego Lublin SA (ul. Króla Jana III Sobieskiego 1, 21-040 Świdnik)  – Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie (ul. Akademicka 15, 20-950 Lublin)

    Samochodem:

    Polecamy:

    PKP:

    Z Portu Lotniczego Lublin mogą Państwo dojechać na miejsce Konferencji pociągiem, przystanek kolejowy zlokalizowany jest przy terminalu lotniska

    Bilety do nabycia na https://bilety.polregio.pl/

    Plakatowy rozkład jazdy dostępny na stronie https://portalpasazera.pl/Plakaty po wpisaniu Lublin Airport w wyszukiwarkę.

    Komunikacją miejską:

    Sugerujemy zaplanować trasę przejazdu, korzystając z aplikacji lub strony: https://jakdojade.pl

    Sugerowane opcje przejazdu MPK Lublin:

    • Linia 05 z przesiadką w 155; 159: Z przystanku Port Lotniczy Lublin – przyloty 02, autobusem nr 05 odjazdy co ok.  50 min (kierunek Dworzec Lublin), wysiąść na Mełgiewska WSEI  02 (20 przystanek) i przesiąść siew linię 155; 159 odjazdy co ok.  30 min (Kierunek: Os. Poręba), wysiąść na przystanku Wiercieńskiego  01 (11 przystanek). Z przystanku na miejsce konferencji jest do przejścia ok. 6 min, 490 m.

     

  • Wyżywienie

    1. Restauracja Bazylia UMCS
    ul. Plac Marii Curie-Skłodowskiej 4A, 20-031 Lublin, Polska

    2. „Trójka” – Stołówka Akademicka UMCS
    ul. Langiewicza 16, 20-032 Lublin

    3. „IMBIR” Bistro & Cafe
    Centrum Kongresowe UP
    ul. Akademicka 15, 20-950 Lublin

    4. Stołówka Studencka KUL
    Stołówka znajduje się w budynku Konwiktu Księży Studentów, naprzeciw Kościoła Akademickiego. ul. Księdza, Idziego Radziszewskiego 7, 20-039 Lublin