VII Ogólnopolska Sesja Studenckich Kół Naukowych organizowana przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Serdecznie zapraszamy wszystkich studentów – członków studenckich kół naukowych do uczestnictwa w VII Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych (XIII Uczelnianej Sesji Studenckich Kół Naukowych) organizowanej przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie przy współpracy z Santander Universidades.
Celem konferencji jest prezentacja wyników badań prowadzonych przez studentów działających w Studenckich Kołach Naukowych oraz wymiana poglądów i doświadczeń między studentami.
Tegoroczna Sesja po raz drugi odbędzię się w formule on-line (z wykorzystaniem MS Teams).
Sesja odbędzie się w dniach 9-11 grudnia 2021 roku, ale rejestracji na Sesję należy dokonać do 31 października 2021 roku pod poniższym adresem:
https://app.becas-santander.com/pl/program/vii_osskn (każda z osób, która będzie chciała wziąć udział w Sesji autorzy/współautorzy/opiekunowie powinna się zarejestrować samodzielnie).
Dzięki współpracy ZUT w Szczecine z Santander Universidades, Sesja jest całkowicie nieodpłatna dla wszystkich studentów. Co więcej, zajrejestrowani studenci uczestniczący w Sesji autorzy/współautorzy będą mogli pobrać materiały konferencyjne w formie elektronicznej oraz otrzymają upominki (w liczbie nie mniejszej niż dla 300 osób, liczy się kolejność zgłoszeń), a dla studentów, których prace zostaną najlepiej ocenione przez Komisje Konkursowe przewidziane są dodatkowo atrakcyjne nagrody.
W pierwszej kolejności należy utworzyć konto (dokonać rejestracji) w Santander Scholarships, a następnie po zalogowaniu się na nowo utworzone konto dokonać rejestracji na Sesję.
Jedno Studenckie Koło Naukowe może zgłosić łącznie nie więcej niż 3 prace (referaty/postery)!
Sesja ma charakter interdyscyplinarny. W tym roku rozszerzamy zakres bloków tematycznych. Sesja będzie prowadzona w następujących sekcjach:
Blok Architektury i Budownictwa obejmujący zakres wiedzy z:
- Architektury
- Budownictwa
- Wzornictwa
- oraz dyscyplin pokrewnych
Blok Chemiczny obejmujący zakres wiedzy z:
- Biotechnologii i technologii mikrobiologicznej
- Chemii i inżynierii chemicznej
- Inżynierii środowiska
- Inżynierii chemicznej i procesowej
- Nanotechnologii
- Ochrony środowiska
- Technologii chemicznej organicznej i nieorganicznej
- Technologii żywności
- Towaroznawstwa
- Technologii materiałów polimerowych
- oraz dyscyplin pokrewnych
Blok Ekonomiczno-Prawny obejmujący zakres wiedzy z:
- Ekonomii
- Ekonomiki turystyki
- Logistyki
- Marketingu
- Rachunkowości i finansów
- Towaroznawstwa
- Transportu
- Zarządzania
- Prawa
- oraz dyscyplin pokrewnych
Blok Roślinno-Przyrodniczy obejmujący zakres wiedzy z:
- Biologii roślin
- Biotechnologii w produkcji roślinnej
- Genetyki roślin
- Ochrony środowiska
- Ogrodnictwa i architektury
- Rolnictwa
- oraz dyscyplin pokrewnych
Blok Techniczny obejmujący zakres wiedzy z:
- Architektury i wzornictwa
- Automatyki i robotyki
- Budownictwa
- Inżynierii i zarządzania
- Inżynieria mechaniczna
- Mechatroniki
- Oceanotechniki
- Transportu
- Informatyki
- Elektryki
- Energetyki
- Elektrotechniki
- Elektroniki
- Informatyki
- Telekomunikacji
- oraz dyscyplin pokrewnych
Blok Zwierzęcy obejmujący zakres wiedzy z:
- Biologii zwierząt
- Biotechnologii w produkcji zwierzęcej
- Genetyki zwierząt
- Rybactwa
- Technologii żywności
- Towaroznawstwa
- Zootechniki
- oraz dyscyplin pokrewnych
Blok Biomedyczny obejmujący zakres wiedzy z:
- Biologii
- Biotechnologii
- Dietetyki
- Genetyki
- Medycyny
- Technologii żywności
- Żywienia człowieka
- oraz dyscyplin pokrewnych
Można składać prace i przesyłać streszczenia referatów/posterów o charakterze teoretycznym, przeglądowym, jak również zawierającymi wyniki badań.
Streszczenia referatów/posterów (tylko 1 strona) wyłącznie w formie elektronicznej wg ustalonego wzoru dostępnego tutaj:
https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Wzor_streszczenia.docx można przesyłać w terminie do 31 października 2021 roku do godziny 23:59 na adres .
W tytule emaila prosimy wpisać nazwę sekcji tematycznej, w której ma być zamieszczone streszczenie.
Prosimy także o przesłanie przez wszystkich autorów i współautorów streszczeń skanów oświadczeń o przeniesieniu praw autorskich. Wzór dostępny pod adresem:
https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/O%C5%9Bwiadczenie_prawa_autorskie.docx
Wszystkie emaile z przesłanym streszczeniem/oświadczeniem są potwierdzane przez organizatorów.
Do uczestnictwa w Sesji potrzebne będzie pobranie i zainstalowanie darmowego programu Microsoft Teams. Można go pobrać pod poniższym adresem:
https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/log-in
oraz zalogowanie się do niego z wykorzystaniem TEGO SAMEGO ADRESU e-mail, który został podany w rejestracji na Sesję.
Informacje o Sesji można znaleźć na stronie ZUT:
http://osskn.zut.edu.pl/
Regulamin Sesji do pobrania pod poniższym adresem:
http://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Regulamin_Sesji_2021.pdf
Informacji udziela także Pełnomocnik Rektora ds. studenckiego ruchu naukowego dr Dawid Dawidowicz – lub pod numerem telefonu 91 449 6915.