Dziekanat Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Dziekanat znajduje się w budynku A Innowacyjnego Centrum Patologii i Terapii Zwierząt przy ul. Głębokiej 30, na 3 piętrze. 

ADRES DZIEKANATU:

ul. Głęboka 30
20-612 Lublin
e-mail:  

  • DNI I  GODZINY PRACY DZIEKANATU DLA STUDENTÓW

    Poniedziałek 11:00-14:00
    Wtorek 11:00-14:00
    Środa NIECZYNNE
    Czwartek 11:00-14:00
    Piątek 11:00-14:00
  • Władze wydziału

    Dziekan

    Dr hab. Iwona PUZIO, prof. uczelni

    pok. 315

    godziny przyjęć interesantów:
    środa 8.30 – 10.30

    Prodziekan ds. studenckich i dydaktyki

    prof. dr hab. Aneta Nowakiewicz

    pok. 311
     
    godziny przyjęć studentów:
    wtorek   13.30 – 14.30
    piątek     10.30 -11.30 

    e-mail:

    tel. +48  528 47 23

    Prodziekan

    prof. dr hab.  Łukasz Adaszek 

    tel. +48  +48  528 47 25

  •  Pracownicy dziekanatu

    mgr Vladyslav Boichun, pok. 314

    tel. 81 528 47 22, e-mail: , pok. 314

    Mariola Wójcik, pok. 314

    tel. 81 528 47 22, e-mail:

    mgr inż. Sylwia Śpiewak, pok. 314

    tel. 81 528 47 22, e-mail:

  • Wirtualny Dziekanat dla studentów I roku

    Wirtualny Dziekanat dla studentów I roku
    Wirtualny Dziekanat to uczelniany system informatyczny, dzięki któremu studenci mogą zdalnie uzyskać
    informacje o swoim toku studiów, zapoznać się z ogłoszeniami, uzyskać informacje o otrzymanych
    ocenach, anonimowo wypełnić ankiety oceny zajęć etc.
    1) Aby uzyskać dostęp do konta w Wirtualnym Dziekanacie należy zalogować się na konto studenta.
    Loginem może być:
    – adres-email podany podczas rejestracji w IRK
    – numer albumu (informację o nim należy uzyskać z dziekanatu)
    2) Hasło ustala się samodzielnie za pomocą przycisku przypomnij/aktywuj hasło.
    3) Procedura pierwszego logowania oparta o adres e-mail:
    1. Wejdź na stronę https://wd.up.lublin.pl/
    2. Wybierz przycisk przypomnij/aktywuj hasło w oknie logowania, a następnie w pierwszym
    okienku wpisz w miejscu loginu adres e-mail z IRK, a w drugim ponownie wpisz ten sam adres
    e-mail.
    3. Na podany adres e-mail przyjdzie link do zmiany hasła. Za pomocą tego linku należy ustalić hasło
    zawierające znak specjalny, cyfrę i wielką literę.
    4. Po ustaleniu hasła można zalogować się do Wirtualnego Dziekanatu.

  • Postępowanie studenta na wypadek zachorowania na COVID-19

    W przypadku zachorowania na COVID-19 student powinien przekazać informację o tym fakcie do właściwego dla swojego kierunku studiów dziekanatu, drogą e-mailową lub telefoniczną, podając informacje na temat:

    – kwarantanny lub izolacji  

    – dat jej obowiązywania

    – miejsca pobytu (dom lub stancja / akademik)

     

    Uzyskane informacje pracownik dziekanatu zobowiązany jest niezwłocznie przekazać dziekanowi.