Dziekanat znajduje się w budynku A Innowacyjnego Centrum Patologii i Terapii Zwierząt przy ul. Głębokiej 30, na 3 piętrze. 

ADRES DZIEKANATU:

ul. Głębokiej 30

20-612 Lublin 

e-mail: dziek.wet@up.lublin.pl 

  • DNI I  GODZINY PRACY DZIEKANATU DLA STUDENTÓW

    Poniedziałek 11:00-14:00
    Wtorek 11:00-14:00
    Środa NIECZYNNE
    Czwartek 11:00-14:00
    Piątek 11:00-14:00
  • Władze wydziału

    Dziekan

    Dr hab. Iwona PUZIO, prof. uczelni

    pok. 315

    godziny przyjęć interesantów:
    wtorek 8.30 – 9.30
    piątek 8.30 – 9.30

    Prodziekan ds. studenckich i dydaktyki

    prof. dr hab. Aneta Nowakiewicz

    pok. 311
     
    godziny przyjęć studentów:
    wtorek   13.30 – 14.30
    piątek     13.30 -14.30 

    e-mail: aneta.nowakiewicz@up.lublin.pl

    tel. +48 81 528 47 23

    Prodziekan

    prof. dr hab. Marta Kankofer

    e-mail: marta.kankofer@up.lublin.pl 

    tel. +48 81 445 66 08

  •  Pracownicy dziekanatu

    mgr Robert Przyłucki, pok. 316

    tel. 81 528 47 24, e-mail: robert.przylucki@up.lublin.pl, pok. 316

    Mariola Wójcik, pok. 314

    tel. 81 528 47 22, e-mail: mariola.wojcik@up.lublin.pl

    mgr inż. Sylwia Śpiewak, pok. 314

    tel. 81 528 47 22, e-mail: sylwia.spiewak@up.lublin.pl

  • Wirtualny Dziekanat dla studentów I roku

    Wirtualny Dziekanat dla studentów I roku
    Wirtualny Dziekanat to uczelniany system informatyczny, dzięki któremu studenci mogą zdalnie uzyskać
    informacje o swoim toku studiów, zapoznać się z ogłoszeniami, uzyskać informacje o otrzymanych
    ocenach, anonimowo wypełnić ankiety oceny zajęć etc.
    1) Aby uzyskać dostęp do konta w Wirtualnym Dziekanacie należy zalogować się na konto studenta.
    Loginem może być:
    – adres-email podany podczas rejestracji w IRK
    – numer albumu (informację o nim należy uzyskać z dziekanatu)
    2) Hasło ustala się samodzielnie za pomocą przycisku przypomnij/aktywuj hasło.
    3) Procedura pierwszego logowania oparta o adres e-mail:
    1. Wejdź na stronę https://wd.up.lublin.pl/
    2. Wybierz przycisk przypomnij/aktywuj hasło w oknie logowania, a następnie w pierwszym
    okienku wpisz w miejscu loginu adres e-mail z IRK, a w drugim ponownie wpisz ten sam adres
    e-mail.
    3. Na podany adres e-mail przyjdzie link do zmiany hasła. Za pomocą tego linku należy ustalić hasło
    zawierające znak specjalny, cyfrę i wielką literę.
    4. Po ustaleniu hasła można zalogować się do Wirtualnego Dziekanatu.

  • Opłaty za powtarzanie modułu

    Opłaty za powtarzanie modułu w roku akademickim 2022-2023 na kierunku weterynaria

  • Postępowanie studenta na wypadek zachorowania na COVID-19

    W przypadku zachorowania na COVID-19 student powinien przekazać informację o tym fakcie do właściwego dla swojego kierunku studiów dziekanatu, drogą e-mailową lub telefoniczną, podając informacje na temat:

    – kwarantanny lub izolacji  

    – dat jej obowiązywania

    – miejsca pobytu (dom lub stancja / akademik)

     

    Uzyskane informacje pracownik dziekanatu zobowiązany jest niezwłocznie przekazać dziekanowi.