Opłaty:
Uchwała Senatu:
Uchwała 24/2023-2024 z dnia 22.03.2024 w sprawie zasad odpłatności za usługi edukacyjne dla cykli studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie rozpoczynających się w roku akademickim 2024/2025
Wysokość opłat za studia:
Zarządzenie 32/2024 z dnia 22.03.2024 w sprawie wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie dla cykli studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich rozpoczynających się w roku akademickim 2024/2025
Zarządzenie 51/2023 z dnia 03.04.2023 w sprawie opłaty za postępowanie rekrutacyjne dla kandydatów na studia wyższe realizowane w języku polskim w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie
Opłata rekrutacyjna
- Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na I rok studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych magisterskich realizowanych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie są zobowiązani do wniesienia opłaty za postępowanie rekrutacyjne w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.
- Opłata rekrutacyjna za rejestrację na jeden wybrany kierunek studiów wynosi 85 zł.
- Opłatę należy wnieść za każdy kierunek, na który kandydat został zarejestrowany. Kandydat ponosi wszelkie koszty związane z wniesieniem opłaty rekrutacyjnej, w tym koszty manipulacyjne, opłaty bankowe, prowizje, opłaty wynikające z korzystania z systemu transakcyjnego.
- Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia stacjonarne i niestacjonarne na tym samym kierunku wnoszą dwie opłaty rekrutacyjne.
- Wpłaty przyjmowane są na podstawie przelewu na indywidualne konto kandydata. Numer rachunku bankowego, na który należy przelać opłatę rekrutacyjną znaleźć można po dokonaniu rejestracji w systemie rekrutacyjnym IRK w zakładce opłaty. Nie ma możliwości wpłat gotówką.
Brak opłaty za dany kierunek studiów skutkuje nieuwzględnieniem kandydata w dalszym procesie rekrutacji.
- Zwrot opłaty rekrutacyjnej przysługuje kandydatowi wyłącznie w przypadku:
-
- dokonania opłaty rekrutacyjnej w niewłaściwej wysokości (nadpłata)
- nieuruchomienia kierunku studiów
- brak podstaw kwalifikacji formalnej: w tym niezaliczenie egzaminu maturalnego.
Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy złożyć nie później niż do 31 października roku, w którym odbywa się rekrutacja na studia do właściwego Sekretariatu Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. Po tym terminie wnioski nie będą rozpatrywane
- Kandydat, który otrzymał decyzję o odmowie przyjęcia na studia, nie może ubiegać się o zwrot opłaty rekrutacyjnej.
- Kandydat może złożyć wniosek za pomocą poczty elektronicznej, tradycyjnej lub osobiście, z zastrzeżeniem, że osobiste złożenie formularza możliwe jest wyłącznie w godzinach i terminie pracy Sekretariatu WKR (do końca września danego roku).
- System nie jest systemem bankowym, opłaty wniesione tradycyjnym przelewem mogą być księgowane z około dwudniowym opóźnieniem.
- Na stronie internetowej uczelni w zakładce rekrutacja znajduje się niezbędnik kandydata.