logo i napis: fundusze europejskie dla rozwoju społecznego, flaga Polski i napis

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
w ramach projektu „UPL coraz bardziej dostępny” nr FERS.03.01-IP.08-0170/24 zatrudni pracownika na stanowisku
Eksperta – Audytora dostępności  
w Biurze ds. Osób z Niepełnosprawnościami.

Zakres obowiązków:

  • ocena poziomu potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami na uczelni
  • przeprowadzenie audytu poziomu dostępności architektonicznej, dostępności informacyjno-komunikacyjnej, dostępności cyfrowej oraz analiza obowiązujących aktów wewnętrznych w tym zakresie,
  • propozycje zmian oraz możliwości wykorzystania dostępnych na uczelni zasobów
  • doradztwo w wyborze technologii wspomagających oraz ocena potencjału dostępnych na uczelni rozwiązań technologicznych
  • przygotowywanie raportu dotyczącego stanu dostępności uczelni (tzw. Raport na wejście)

Niezbędne wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności – warunek konieczny
  • Udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu audytów dostępności w Instytucjach publicznych
  • Doświadczenie w obszarze wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami
  • Znajomość standardów dostępności (architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej i cyfrowej)
  • Znajomość Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Umiejętność przygotowywania raportów i analiz
  • Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na uczelni
  • Ukończony kurs/ studia z zakresu koordynowania dostępnością

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na 0,5 etatu, na okres 3 miesięcy
  • Elastyczne warunki pracy
  • Możliwość współpracy z renomowaną uczelnią
  • Pracę mającą realny wpływ na poprawę dostępności środowiska akademickiego
  • Biuro zlokalizowane w centrum, na terenie miasteczka akademickiego
  • Benefity i świadczenia pracownicze

Wymagane dokumenty:

  • Szczegółowe CV
  • Dokumenty (kserokopie) potwierdzające posiadane kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony Uczelni)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, będącym Administratorem Danych Osobowych, danych osobowych dotyczących mnie, zgromadzonych w związku i w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

 /data i podpis /

Składanie dokumentów:

Wymagane dokumenty należy do 18.04.2025 roku  przesłać na adres Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin lub składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Uczelni (Lublin, ul. Akademicka 13, p. 261) z dopiskiem „Oferta pracy – Ekspert Audytor”.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami, którzy zostaną poinformowani telefonicznie o dalszych etapach rekrutacji.

Postępowanie rekrutacyjne może być odwołane bez podania przyczyny na każdym jego etapie, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji finansowych i prawnych z tego tytułu.

Niepoinformowanie kandydata o wynikach rekrutacji jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.

Realizując obowiązek wynikający z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie wprowadzono procedurę zgłoszeń wewnętrznych tj. Regulamin Zgłoszeń Wewnętrznych – /Zarządzenie Rektora nr 26 z dnia 6 marca 2025 r./