Często zadawane pytania:

  • Czy jest możliwość rejestracji przez Internet?

     

  • Kiedy rozpoczynają się zajęcia?

     

  • Kiedy będzie można poznać plan zajęć, gdzie można te informacje znaleźć?

     

  • Czy mogę zmieniać dane na swoim koncie?

     

  • Nie mogę zalogować się na konto IRK, które utworzyłem w tamtym roku. Dlaczego?

     

  • Nie mogę odzyskać hasła. Co zrobić?

     

  • Czy mogę zapisać się na więcej niż jeden kierunek studiów?

     

  • Opłaciłam wybrane kierunki, ale w IRK widnieje brak opłaty rekrutacyjnej.

     

  • Czy za zapisanie się na parę kierunków płacę jedną opłatę rekrutacyjną?

     

  • Zapisałem się na parę kierunków. Czy mogę zapłacić za nie razem?

     

  • Opłatę wniosłem w ostatnim dniu rejestracji. Czy będę brany pod uwagę w rekrutacji jeśli opłata nie dotrze na czas?

     

  • Zapłaciłam opłatę rekrutacyjną. Czy mogę zmienić wybrany kierunek?

     

  • Gdzie należy dostarczyć dokumenty po zakwalifikowaniu?

     

  • Czy potrzebuję zaświadczenia/orzeczenia lekarskiego, gdzie i kiedy mam zrobić badania?

     

     

  • Czy z dokumentami muszę przynieść zdjęcie?

     

  • Czy kierunek może zostać nieuruchomiony?

     

  • Jak mogę zrezygnować ze studiów?

     

  • Czy mogę wysłać dokumenty pocztą?

     

  • Posiadam już elektroniczną legitymację studencką. Czy muszę zamieścić zdjęcie w IRK?

     

  • Czy mogę zarejestrować się na studia inaczej niż przez Internetową Rejestrację Kandydatów?

     

  • Czy nie znając wyników matury mogę zapisać się na studia?

     

  • Czy ubiegając się o przyjęcie na więcej niż jeden kierunek studiów muszę zakładać tyle kont w IRK, ile kierunków chcę wybrać?

     

  • Skąd będę wiedział, że zostałem zakwalifikowany do przyjęcia na studia?

     

  • Planuję rozpoczęcie drugiego kierunku studiów. Czy wszystkie dokumenty muszę składać ponownie?

     

  • W jaki sposób odbywa się przyjęcie kandydatów na studia drugiego stopnia?

     

  • Czy przysługuje mi zwrot opłaty rekrutacyjnej w przypadku gdy nie uruchomiono kierunku na który składałem dokumenty?

     

  • Otrzymałam decyzję o  nieprzyjęciu na pierwszy rok studiów. Czy mogę się odwołać?

     

     

  • Na jaki rachunek mam dokonać opłaty rekrutacyjnej?

     

  • W jaki sposób mogę ubiegać się o miejsce w akademiku?

     

     

     

     

  • Który poziom przedmiotów maturalnych – podstawowy czy rozszerzony będzie uwzględniany w kwalifikacji?

     

  • Kiedy należy wnieść opłatę za legitymację?