« wstecz
O procedurze
Od 9 lutego 2017 r. obowiązuje Zarządzenie Rektora nr 12 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania Patronatu Honorowego lub udziału w Komitecie Honorowym Rektora w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie.
Patronat Honorowy Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie jest wyróżnieniem honorowym, podkreślającym szczególny charakter przedsięwzięcia. Zostaje przyznany na podstawie wniosku, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia. Wniosek należy złożyć nie później niż 30 dni przed planowanym przedsięwzięciem bezpośrednio w Biurze Rektora lub przesłać pocztą. Wniosek podlega ocenie i może wymagać dodatkowego uzupełnienia informacji na prośbę upoważnionych osób.
Wypełniając postanowienia regulaminu, po otrzymaniu zgody na patronat, należy:
- poinformować o tym fakcie współorganizatorów i uczestników,
- umieścić stosowną informację we wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją przedsięwzięcia, w szczególności poprzez zamieszczenie w nich logo Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Logo oraz zasady jego użycia określone zostały w Zarządzeniu Rektora nr 40/2013 z dnia 16.09.2013 w sprawie systemu identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i są dostępne na stronie www.up.lublin.pl/siw,
- przedstawić do weryfikacji projekty materiałów z wykorzystanym logo uczelni na adres e-mail: promocja [at]up.lublin.pl przed ich publikacją,
- współpracować z jednostką odpowiedzialną za promocję Uczelni w zakresie zamieszczenia informacji o przedsięwzięciu w mediach uczelnianych,
- złożyć w terminie 30 dni od dnia zakończenia przedsięwzięcia pisemne sprawozdanie z realizacji przedsięwzięcia objętego Patronatem Honorowym wraz z dokumentacją fotograficzną.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Rektora lub Działem Komunikacji i Wymiany Akademickiej.