O przyznanie miejsca w domach studenckich UP mogą ubiegać się studenci i doktoranci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenckim przysługuje studentom i doktorantom, którzy posiadają orzeczony stopień niepełnosprawności. Osoby te do wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim dołączają oświadczenia o niepełnosprawności. Miejsce w domu studenckim przyznaje się według kolejności zgłoszeń.
Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim:
Wniosek należy przesłać drogą elektroniczną na adres:
Osoba ubiegająca się o przyznanie miejsca w domu studenckim otrzyma informację o przyjęciu wniosku do rozpatrzenia).
Informacje o przyznanym miejscu wysyłane będą na adresy mailowe, z których otrzymano wniosek, po upływie terminu składania wniosków.
Osoby, które otrzymały miejsce w domu studenckim mają obowiązek potwierdzenia podjęcia zakwaterowania lub rezygnacji z przyznanego miejsca w terminie:
Niepotwierdzenie podjęcia zakwaterowania w wyżej wymienionym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją z zamieszkania w domu studenckim.
Osoby, które potwierdziły w wyznaczonym terminie podjęcie zakwaterowania i rezygnują z przyznanego miejsca mają obowiązek poinformowania o tym fakcie przesyłając informację na adres:
Wnioski złożone drogą elektroniczną od 23 września 2024 r. rozpatrywane będą na bieżąco, jeśli będą zwalniały się miejsca w domach studenckich w wyniku rezygnacji studentów z przyznanych miejsc, bądź po zakończeniu procesu kwaterowania.
ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin
NIP 712 010 37 75
REGON 000001896
ePUAP: /UP-Lublin/SkrytkaESP