Przyznawanie miejsc w domach studenckich na rok akademicki 2025/2026

O przyznanie miejsca w domach studenckich UP mogą ubiegać się studenci i doktoranci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenckim przysługuje studentom i doktorantom, którzy posiadają orzeczony stopień niepełnosprawności. Osoby te do wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim dołączają oświadczenia o niepełnosprawności. Miejsce w domu studenckim przyznaje się według kolejności zgłoszeń.

Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim:

  • studenci i doktoranci UP – od 2 czerwca do 9 czerwca 2025 r.
  • osoby przyjęte na studia w pierwszym naborze-od 16 do 23 lipca 2025 r.
  • osoby przyjęte w kolejnych naborach oraz osoby niebędące studentami UP w Lublinie (absolwenci, studenci innych uczelni, osoby pracujące) – od 25 sierpnia do 31 sierpnia 2025 r.

Wniosek należy przesłać drogą elektroniczną na adres:  akademik@up.lublin.pl

Osoba ubiegająca się o przyznanie miejsca w domu studenckim otrzyma informację o przyjęciu wniosku do rozpatrzenia.

Informacje o przyznanym miejscu wysyłane będą na adresy mailowe, z których otrzymano wniosek, po upływie terminu składania wniosków.

Osoby, które otrzymały miejsce w domu studenckim mają obowiązek potwierdzenia podjęcia zakwaterowania lub rezygnacji z przyznanego miejsca w terminie:

  • studenci i doktoranci UP w terminie: do 27 czerwca 2025 r.
  • osoby przyjęte na studia w pierwszym naborze w terminie: do 11 sierpnia 2025 r.
  • osoby przyjęte na studia w kolejnych naborach oraz osoby niebędące studentami UP w Lublinie w terminie: do 15 września 2025 r.

elektronicznie: e-mail: akademik@up.lublin.pl

Niepotwierdzenie podjęcia zakwaterowania w wyżej wymienionym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją z zamieszkania w domu studenckim.

Osoby, które potwierdziły w wyznaczonym terminie podjęcie zakwaterowania i rezygnują z przyznanego miejsca mają obowiązek poinformowania o tym fakcie przesyłając informację na adres: akademik@up.lublin.pl

Wnioski złożone drogą elektroniczną od 15 września 2025r. rozpatrywane będą na bieżąco, jeśli będą zwalniały się miejsca w domach studenckich w wyniku rezygnacji studentów z przyznanych miejsc, bądź po zakończeniu procesu kwaterowania.

Wniosek o przyznanie miejsca w domu studenckim (.doc)
Zobacz