Przyznawanie miejsc w domach studenckich na rok akad. 2024/2025

O przyznanie miejsca w domach studenckich UP mogą ubiegać się studenci i doktoranci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenckim przysługuje studentom i doktorantom, którzy posiadają orzeczony stopień niepełnosprawności. Osoby te do wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim dołączają oświadczenia o niepełnosprawności. Miejsce w domu studenckim przyznaje się według kolejności zgłoszeń.

Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim:

  • studenci i doktoranci UP – od 22 maja do 31 maja 2024 r.
  • osoby przyjęte na studia w pierwszym naborze – od 22 do 29 lipca 2024 r.
  • osoby przyjęte do Szkoły Doktorskiej w naborze na rok akademicki 2024/2025 – od 22 do 29 lipca 2024 r.
  • osoby przyjęte w kolejnych naborach oraz osoby niebędące studentami UP w Lublinie (absolwenci, studenci innych uczelni, osoby pracujące) – od 26 sierpnia do 31 sierpnia 2024 r.

Wniosek należy przesłać drogą elektroniczną na adres:

Osoba ubiegająca się o przyznanie miejsca w domu studenckim otrzyma informację o przyjęciu wniosku do rozpatrzenia)

Informacje o przyznanym miejscu wysyłane będą na adresy mailowe, z których otrzymano wniosek, po upływie terminu składania wniosków.

Osoby, które otrzymały miejsce w domu studenckim mają obowiązek potwierdzenia podjęcia zakwaterowania lub rezygnacji z przyznanego miejsca w terminie:

  • studenci i doktoranci UP w terminie: do 14 czerwca 2024 r.
  • osoby przyjęte na studia w pierwszym naborze w terminie: do 16 sierpnia 2024 r.
  • osoby przyjęte na studia w kolejnych naborach oraz osoby niebędące studentami UP w Lublinie w terminie: do 15 września 2024 r.

elektronicznie: e-mail:

Niepotwierdzenie podjęcia zakwaterowania w wyżej wymienionym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją z zamieszkania w domu studenckim.

Osoby, które potwierdziły w wyznaczonym terminie podjęcie zakwaterowania i rezygnują  z przyznanego miejsca mają obowiązek poinformowania o tym fakcie przesyłając informację na adres:

Wnioski złożone drogą elektroniczną od 23 września 2024 r. rozpatrywane będą na bieżąco, jeśli będą zwalniały się miejsca w domach studenckich w wyniku rezygnacji studentów z przyznanych miejsc, bądź po zakończeniu procesu kwaterowania.