Centrum Informatyki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie zajmuję się szeroko pojętą obsługą zadań informatycznych realizowanych przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie.
Opiekujemy się nie tylko komputerami pracowników Uniwersytetu, ale także infrastrukturą sieciową Uczelni, jak też aplikacjami wchodzącymi w skład oprogramowania służącego pracownikom oraz studentom Uniwersytetu.
Główne zadania
- Udzielanie pomocy pracownikom Uczelni w korzystaniu z zasobów informatycznych;
- Wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego;
- Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;
- Instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników Uczelni.
Oferujemy
Praca na umowę o pracę, pełny etat. Zgrany zespół. Ciekawe wyzwania. Brak monotonii zadań.
Warunki zatrudnienia
Umowa o pracę, pełny etat.
Nasze wymagania:
- Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego;
- Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Help Desk / Service Desk;
- Preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych;
- Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10/11;
- Mile widziana znajomość systemów Linux;
- Znajomość funkcjonowania sieci komputerowej;
- Znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. MS Office;
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowanych prosimy o kontakt: Grzegorz Lipiński grzegorz.lipinski@up.lublin.pl