Centrum Informatyki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie zajmuję się szeroko pojętą obsługą zadań informatycznych realizowanych przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie. 

Opiekujemy się nie tylko komputerami pracowników Uniwersytetu, ale także infrastrukturą sieciową Uczelni, jak też aplikacjami wchodzącymi w skład oprogramowania służącego pracownikom oraz studentom Uniwersytetu.

Główne zadania

  • Udzielanie pomocy pracownikom Uczelni w korzystaniu z zasobów informatycznych;
  • Wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego;
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;
  • Instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników Uczelni.

Oferujemy

Praca na umowę o pracę, pełny etat. Zgrany zespół. Ciekawe wyzwania. Brak monotonii zadań.

Warunki zatrudnienia

Umowa o pracę, pełny etat.

Nasze wymagania:

  • Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego;
  • Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Help Desk / Service Desk;
  • Preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych;
  • Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10/11;
  • Mile widziana znajomość systemów Linux;
  • Znajomość funkcjonowania sieci komputerowej;
  • Znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. MS Office;
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

 

Zainteresowanych prosimy o kontakt: Grzegorz Lipiński