Opiekujemy się nie tylko komputerami pracowników Uniwersytetu, ale także infrastrukturą sieciową Uczelni, jak też aplikacjami wchodzącymi w skład oprogramowania służącego pracownikom oraz studentom Uniwersytetu.
Główne zadania
Udzielanie pomocy pracownikom Uczelni w korzystaniu z zasobów informatycznych;
Wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego;
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;
Instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników Uczelni.
Oferujemy
Praca na umowę o pracę, pełny etat. Zgrany zespół. Ciekawe wyzwania. Brak monotonii zadań.
Warunki zatrudnienia
Umowa o pracę, pełny etat.
Nasze wymagania:
Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego;
Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Help Desk / Service Desk;
Preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych;
Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10/11;
Mile widziana znajomość systemów Linux;
Znajomość funkcjonowania sieci komputerowej;
Znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. MS Office;
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowanych prosimy o kontakt: Grzegorz Lipiński