Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
zatrudni pracownika administracyjnego
do Biura Projektów Międzynarodowych

Opis stanowiska:

Wsparcie pracowników naukowych Uniwersytetu w aplikowaniu o środki finansowe
oraz w realizacji projektów finansowanych w ramach programów międzynarodowych przeznaczonych dla szkół wyższych (w szczególności Programów Ramowych Komisji Europejskiej, programów międzynarodowych NCN i NCBR, programów NAWA, innych źródeł finansowania).

 Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi:

  • monitorowanie dostępności funduszy zewnętrznych,
  • pozyskiwanie oraz analizowanie informacji niezbędnych do przygotowania wniosku,
  • udział w procesie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym współpraca z pracownikami naukowymi,
  • przygotowywanie wniosków do konkursów dotyczących przedsięwzięć rozwojowych w obszarze umiędzynarodowienia;
  • obsługa administracyjna oraz rozliczanie pozyskanych międzynarodowych projektów, grantów
    i stypendiów;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (krajowymi i zagranicznymi);
  • redakcja materiałów informacyjnych w języku polskim oraz angielskim;
  • współpraca z pracownikami pozostałych komórek organizacyjnych Uniwersytetu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • płynna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • umiejętność pisania tekstów w języku polskim i angielskim,
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
  • samodzielność, doskonała organizacja pracy oraz umiejętność działania pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, edytorów stron internetowych, etc.),
  • wysokie umiejętności interpersonalne.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów,
  • doświadczenie i wiedza w zakresie aplikowania, realizacji i/lub rozliczania projektów naukowo-badawczych, w tym projektów międzynarodowych,
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym,
  • doświadczenie we współpracy ze środowiskiem akademickim.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i opieki lekarskiej,
  • pakiet socjalny z ZFŚS (m.in. dofinansowanie do: wypoczynku, zajęć sportowych, imprez kulturalnych).
  • możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej);
  • list motywacyjny;
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie Uczelni);
  • oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, będącym Administratorem Danych Osobowych, danych osobowych dotyczących mnie, zgromadzonych w związku i w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”- /data i podpis /”.

Miejsce składania oferty:

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie wymienionych dokumentów na adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin lub złożenie w Sekretariacie Uczelni (Lublin, ul. Akademicka 13 p.261) z dopiskiem „Oferta na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektów Międzynarodowych” w terminie do dnia 31 lipca 2024 r. do godz. 14:00.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami, którzy zostaną poinformowani telefonicznie o dalszych etapach rekrutacji.

Niepoinformowanie kandydata o wynikach rekrutacji jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.

Postępowanie rekrutacyjne może być odwołane bez podania przyczyny, na każdym jego etapie, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji finansowych i prawnych z tego tytułu.