Informacje rekrutacyjne: opłaty

Opłata rekrutacyjna to obowiązkowa opłata wnoszona za przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego. Należy pamiętać, że dopiero po jej uiszczeniu kandydat bierze udział w tym procesie – warto zatem nie czekać na ostatnią chwilę z jej opłaceniem. Natomiast opłatę za legitymację wnosi się dopiero po przyjęciu kandydata na studia.

trzech studentów z piłką do koszykówkiWysokość opłaty wnoszonej przez osoby ubiegające się o przyjęcie na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz na studia II stopnia wynosi: 85 zł (osiemdziesiąt pięć złotych) na wszystkie kierunki studiów. Opłata rekrutacyjna przypisana jest do jednego kierunku, co oznacza, że w przypadku wyboru kilku kierunków, opłata rekrutacyjna jest mnożona przez ich liczbę.

UWAGA: każdy kierunek ma swój indywidualny numer konta!

Opłatę za legitymację w wysokości 22 zł należy wnieść na konto wygenerowane w IRK (to samo, co dla opłaty rekrutacyjnej za studia) po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu na studia i przed złożeniem dokumentów do wydziałowej komisji rekrutacyjnej. W zakładce opłaty w IRK znajduje się druk przelewu z numerem konta.

Opłata rekrutacyjna podlega zwrotowi wyłącznie w trzech przypadkach:
– kandydat nie zda egzaminu maturalnego
– nie zostanie uruchomiony kierunek, na który rekrutował się kandydat
– nadpłaty (np. wpłata za dwa kierunki na jedno konto)

Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy złożyć nie później niż do 31 października roku, w którym odbywa się rekrutacja na studia do właściwego Sekretariatu Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. Po tym terminie wnioski nie będą rozpatrywane

Wszystkie informacje na temat rekrutacji