UP zatrudni pracownika na stanowisko Kierownika Sekcji ds. Technicznej Obsługi Domów Studenckich
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
zatrudni pracownika na stanowisko
Kierownika Sekcji ds. Technicznej Obsługi Domów Studenckich
Wymagania wobec kandydata:
- Wykształcenie wyższe techniczne budowlane z tytułem zawodowym mgr inż.
- Staż pracy zawodowej minimum 8 lat.
- Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie MS-Office oraz kosztorysowania budowlanego pod programem „NORMA STANDARD”.
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
- Kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Sekcji ds. Technicznej Obsługi Domów Studenckich.
- Uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów i urządzeń technicznych Domów Studenckich w celu określenia terminu i zakresu prac remontowych i konserwacyjnych.
- Znajomość aktualnych przepisów prawnych w tym także przepisów wewnątrz uczelnianych (zarządzenia, instrukcje, wytyczne itp.) dotyczących działalności komórki organizacyjnej.
- Prowadzenie i bieżąca aktualizacja książek obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
- Opracowywanie rocznych planów rzeczowo- finansowych prac remontowych i konserwacyjnych w Domach Studenckich w uzgodnieniu z Działem Organizacji Studiów i Spraw Socjalnych Studentów.
- Opracowywanie szczegółowych programów robót remontowych i konserwacyjnych.
- Sprawowanie nadzoru technicznego nad prowadzonymi pracami.
- Uczestniczenie w odbiorach końcowych i gwarancyjnych remontowanych Domów Studenckich.
- Zabezpieczenie dokumentacji powykonawczej remontowanych DS.-ów.
- Zapewnienie stałego dopływu do obiektów DS.-ów wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej.
- Planowanie zapotrzebowania na materiały i analizowanie ich zużycia.
- Nadzór nad prowadzeniem ewidencji i rozliczeń zużycia materiałów i narzędzi wykorzystywanych w czasie prac remontowych i konserwacyjnych.
- Zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie napraw i usług niezbędnych do zachowania ciągłości w funkcjonowaniu DS.-ów.
- Planowanie dyżurów, urlopów w celu zapewnienia stałej obsługi technicznej w DS.-ów.
- Nadzór nad usuwaniem awarii powstałych poza godzinami normalnej pracy.
- Kontrola pracy dyżurnych konserwatorów w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy.
- Wykonywanie prac związanych z technicznym funkcjonowaniem DS.-ów zgłaszanych przez Kierowników Domów Studenckich i Osiedla Studenckiego Felin.
- Kontrola nad miesięcznymi sprawozdaniami zużycia materiałów.
- Współpraca z Działem Organizacji Studiów , Działem Spraw Socjalnych Studentów, Działem Technicznym, Sekcją Nadzoru Inwestycyjnego i Remontów oraz Kwesturą.
- Prowadzenie rejestru przeglądów gwarancyjnych, zawiadamianie Wykonawców o terminach przeglądów gwarancyjnych i ostatecznych oraz uczestniczenie w nich.
Wymagane dokumenty:
- Dyplom ukończenia studiów – kserokopia
- Udokumentowany staż pracy
- CV oraz list motywacyjny
Kandydaci zainteresowani podjęciem pracy mogą składać dokumenty w Dziale Spraw Pracowniczych UP w Lublinie ,
ul. Akademicka 13 p. 257 z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy" – w terminie do dnia 10 maja 2013 r.