Ogłoszenie o naborze na stanowisko administracyjne w Biurze Rektora
Ogłoszenie o naborze na stanowisko administracyjne w Biurze Rektora
· sporządzanie projektów dokumentów i pism o charakterze prawnym;
· monitorowanie zmian w przepisach prawnych;
· przygotowywanie korespondencji wychodzącej i analiza korespondencji przychodzącej;
· koordynowanie obiegu dokumentów i współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
- ukończone studia wyższe na kierunku prawo lub administracja;
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
- znajomość zasad techniki prawodawczej;
- dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość obsługi programu Lex;
- umiejętność pracy w zespole, dokładność i terminowość realizacji zadań;
- doświadczenie w kierowaniu zespołem;
- wysoka kultura osobista.
· szczegółowe CV (z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej);
· kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
· kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(pobrany ze strony UP w Lublinie http://www.up.lublin.pl/druki-do-pobrania/);
· inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie, kwalifikacje lub umiejętności;
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez UP w Lublinie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
Wymagane dokumenty należy przesłać na adres Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin lub składać w Sekretariacie Uczelni (Lublin ul. Akademicka 13 p. 261)