Konkurs na stanowisko specjalista ds. Social Media

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
zatrudni pracownika na stanowisku
specjalista ds. Social Media
w Dziale Komunikacji i Wymiany Akademickiej

 

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie działań, które wpływają na obecność i budowanie Uczelni w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter.
  • Redagowanie wpisów, organizacja konkursów, budowanie interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejsze moderowanie dyskusji i odpowiadanie na pytania.
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe.
  • Monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii.
  • Monitorowanie środowiska SM oraz stały monitoring konkurencji.
  • Copywriting, przygotowywanie komunikatów reklamowych, tekstów promocyjnych i haseł.
  • Prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
  • Współpraca zespołowa w zakresie prowadzonych projektów PR.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie najchętniej z zakresu marketingu lub też PR.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość SEO oraz narzędzi do monitorowania działań w social media.
  • Kreatywność, komunikatywność.
  • Odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • Obsługa programów graficznych.
  • Umiejętność analizy danych i wyszukiwania ciekawych informacji.

Wymagane dokumenty:

  • CV (z uwzględnieniem doświadczeń i kwalifikacji).
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pobranego ze strony UP w Lublinie https://www.up.lublin.pl/druki-do-pobrania/)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem o treści:

„Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez UP w Lublinie do celów rekrutacji zgodnie z przepisami RODO z dn. 27.04.2016 r. /Data i podpis/

 

Wymagane dokumenty należy do 12 kwietnia 2021 r. przesłać na adres Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 20-950 Lublin lub składać w Sekretariacie Uczelni (Lublin, ul. Akademicka 13, p. 261) z dopiskiem „oferta – specjalista ds. social media”