Konkurs na stanowisko specjalista ds. Social Media
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
zatrudni pracownika na stanowisku
specjalista ds. Social Media
w Dziale Komunikacji i Wymiany Akademickiej
Opis stanowiska:
- Prowadzenie działań, które wpływają na obecność i budowanie Uczelni w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter.
- Redagowanie wpisów, organizacja konkursów, budowanie interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejsze moderowanie dyskusji i odpowiadanie na pytania.
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe.
- Monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii.
- Monitorowanie środowiska SM oraz stały monitoring konkurencji.
- Copywriting, przygotowywanie komunikatów reklamowych, tekstów promocyjnych i haseł.
- Prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
- Współpraca zespołowa w zakresie prowadzonych projektów PR.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie najchętniej z zakresu marketingu lub też PR.
- Znajomość języka angielskiego.
- Znajomość SEO oraz narzędzi do monitorowania działań w social media.
- Kreatywność, komunikatywność.
- Odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- Obsługa programów graficznych.
- Umiejętność analizy danych i wyszukiwania ciekawych informacji.
Wymagane dokumenty:
- CV (z uwzględnieniem doświadczeń i kwalifikacji).
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pobranego ze strony UP w Lublinie https://www.up.lublin.pl/druki-do-pobrania/)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem o treści:
„Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez UP w Lublinie do celów rekrutacji zgodnie z przepisami RODO z dn. 27.04.2016 r. /Data i podpis/”
Wymagane dokumenty należy do 12 kwietnia 2021 r. przesłać na adres Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 20-950 Lublin lub składać w Sekretariacie Uczelni (Lublin, ul. Akademicka 13, p. 261) z dopiskiem „oferta – specjalista ds. social media”