Komunikaty Wyborcze
KOMUNIKAT 1– Terminarz zebrań wyborczych
KOMUNIKAT 2 – Zebrania wyborcze na Wydziale Agrobioinżynierii
KOMUNIKAT 3 – Zebrania wyborcze na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej
KOMUNIKAT 4 – Zebrania wyborcze na Wydziale Nauk o Zwierzętach i Biogospodarki
KOMUNIKAT 5 – Zebrania wyborcze na Wydziale Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu
KOMUNIKAT 6 – Zebrania wyborcze na Biologii Środowiskowej
KOMUNIKAT 7 – Zebrania wyborcze na Wydziale Inżynierii Produkcji
KOMUNIKAT 8 – Zebrania wyborcze na Wydziale Nauk o Żywności i Biotechnologii
KOMUNIKAT 9 – Dokumenty wymagane na spotkaniach wyborczych
KOMUNIKAT 10 – Komunikat dotyczący BIP (aktualizacja 09.03.2020)
KOMUNIKAT 11 – czas pracy Biur Wyborczych
KOMUNIKAT 12 – podział mandatów
KOMUNIKAT 13 – Zebranie wyborcze pozostałych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach pozawydziałowych
KOMUNIKAT 14 – Zebranie wyborcze pracowników inżynieryjno-technicznych zatrudnionych w jednostkach pozawydziałowych, Bibliotece oraz Wydawnictwie (Kolegium Elektorów)
KOMUNIKAT 15 – Zabranie wyborcze pracowników administracji (Kolegium Elektorów)
KOMUNIKAT 16 – Zebranie wyborcze pracowników obsługi
KOMUNIKAT 17 – Zebranie wyborcze doktorantów
KOMUNIKAT 18 – Zebranie wyborcze pracowników inżynieryjno-technicznych zatrudnionych w jednostkach pozawydziałowych, Bibliotece oraz Wydawnictwie (Senat)
KOMUNIKAT 19 – Zabranie wyborcze pracowników administracji (Senat)
KOMUNIKAT 20 – Zmiana terminów części Wyborów
KOMUNIKAT 21 – Zmiana terminów zebrań wyborczych
KOMUNIKAT 22 – Informacje o komunikatach wyborczych
KOMUNIKAT 23 – Wznowienie procesu wyborczego
KOMUNIKAT 24 – Zebranie wyborcze na Wydziale Inżynierii Produkcji
KOMUNIKAT 25 – Zebranie wyborcze na Wydziale Nauk o Żywności i Biotechnologii
KOMUNIKAT 26 – Zebranie wyborcze pozostałych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach pozawydziałowych
KOMUNIKAT 27 – Zebranie wyborcze pracowników inżynieryjno-technicznych zatrudnionych w jednostkach pozawydziałowych, Bibliotece oraz Wydawnictwie
KOMUNIKAT 28 – Zabranie wyborcze pracowników administracji
KOMUNIKAT 29 – Zebranie wyborcze pracowników obsługi
KOMUNIKAT 30 – Zebranie wyborcze doktorantów
KOMUNIKAT 31 – Zebranie wyborcze studentów WIP i WNoŻiB
KOMUNIKAT 32 – Zasady bezpieczeństwa spotkań wyborczych
KOMUNIKAT 33 – Terminarz czynności wyborczych
KOMUNIKAT 34 – Zebranie Kolegium Elektorów
KOMUNIKAT 35 – Zabranie wyborcze pracowników administracji i obsługi (Senat)
KOMUNIKAT 36 – Zebranie wyborcze pracowników inżynieryjno-technicznych, naukowo-technicznych, Biblioteki oraz Wydawnictwa (Senat)
KOMUNIKAT 37 – Zebranie kolegium Elektorów Uczelni
KOMUNIKAT 38 – Przewodniczący Kolegium Elektorów Uczelni
KOMUNIKAT 39 – Zgłoszeni Kandydaci
KOMUNIKAT 40 – Kandydaci do zaopiniowania przez Senat
KOMUNIKAT 41 – Spotkanie Kandydatów ze społecznością akademicką Uczelni
KOMUNIKAT 42 -Program oraz warunki debaty wyborczej Kandydatów na Rektora UP
KOMUNIKAT 43 – Wybory Rektora UP w Lublinie na kadencję 2020-2024
KOMUNIKAT 44 – Organizacja elektorów podczas wyborów 6 lipca
KOMUNIKAT 45 – Wynik wyborów dokonanych w dniu 6 lipca 2020 r.
KOMUNIKAT 46– Uzupełniające zebranie wyborcze na Wydziale Agrobioinżynierii w grupie profesorów i profesorów Uczelni
Lista Kolegium Elektorów Uczelni na Kadencję 2020 – 2024
Oświadczenia
Oświadczenie Kandydata na Rektora UP w Lublinie wraz z wyrażeniem zgody na kandydowanie
Ogłoszenia
KOMUNIKAT JM REKTORA – Godziny Rektorskie
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Akty prawne
Uchwała 29/2019-2020 z dnia 19.12.2019 w sprawie powołania Komisji Wyborczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie dla przeprowadzenia wyborów na kadencję 2020-2024
Bierne prawo wyborcze w wyborach do Senatu – Art. 29. ust. 4 i 5 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz.1668 z późn. zm.)
Bierne prawo wyborcze w wyborach Kolegium Elektrow Uczelni – Art. 25. ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz.1668 z późn. zm.)
Regulamin wyborczy określający zasady organizacji wyborów oraz tryb powoływania rektora i członków wybieralnych organów kolegialnych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie na kadencję 2020-2024
Ogłoszenia
KOMUNIKAT – godziny Rektorskie w związku z wyborami
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Skład Komisji Wyborczej Uczelni 2020-2024
PRZEWODNICZĄCY:
prof. dr hab. Andrzej Junkuszew
ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO:
dr hab. Leszek Rachoń, prof. uczelni
SEKRETARZ:
dr hab. Dariusz Stasiak, prof. uczelni
CZŁONKOWIE:
prof. dr hab. Krzysztof Gołacki
prof. dr hab. Jadwiga Jaworska-Adamu
dr hab. Ewa Król, prof. uczelni
dr hab. Jacek Rechulicz
dr Piotr Stanek
mgr Jacek Pałyszka
mgr Wioletta Piwowarska
Monika Szymczuk
Skład Komisji Wyborczej Uczelni 2016-2020
Powołanie Komisji Wyborczej Uczelni 2016-2020
Szczegółowy terminarz czynności wyborczych 2016-2020
Komunikaty Komisji Wyborczej Uczelni
WYBORY WŁADZ UP W LUBLINIE – zmiana sali zebrań wyborczych w dniu 8 marca br.
Komunikat 5/2016 UZYSKANE ZGŁOSZENIA NA KANDYDATA NA REKTORAK
omunikat 6/2016 – KANDYDACI NA REKTORA
omunikat 8/2016 – WYBORY REKTORA UP
Komunikat 9/2016 – rezygnacja z kandydowania na Rektora
Komunikat 10/2016 – REKTOR KADENCJI 2016-2020
Komunikat 11/2016 – I zebranie KEU z grupy Studentów i Doktorantów K
omunikat 12/2016 – II zebranie KEU z grupy Studentów i Doktorantów
Komunikat 13/2016 – III zebranie KEU z grupy Studentów i Doktorantów
Komunikat 14/2016 – IV zebranie KEU z grupy Studentów i Doktorantów
Komunikat 15/2016 – V zebranie KEU z grupy Studentów i Doktorantów
Komunikat 16/2016 – VI zebranie KEU z grupy Studentów i Doktorantów
Komunikat 17/2016 – wybory Prorektorów 2016-2020
Komunikat 18/2016 – Prorektorzy kadencji 2016-2020
Komunikat 19/2016 – wybory do Senatu pracowników naukowo-technicznych i inżynieryjno-technicznych
ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin
NIP 712 010 37 75
REGON 000001896
ePUAP: /UP-Lublin/SkrytkaESP
tel. (+ 81) 445-66-22
fax: (+ 81) 533-37-52
e-mail: sekretariat.uczelni@up.lublin.pl
tel. (+ 81) 445-66-77
(+ 81) 445-68-68
(+ 81) 445-60-66
email: biuro.rektora@up.lublin.pl