Zasady obsługi studentów

ZASADY OBSŁUGI STUDENTÓW

Z uwagi na zagrożenie wirusem SARS-CoV-2 w celu szybkiego, a jednocześnie bezpiecznego załatwienia niezbędnych spraw studenckich w roku akademickim 2020/2021 należy:

1.    Za pośrednictwem kontaktu telefonicznego pod numerami 81- 445-66-85, 81 -445-62-60 kierować wszelkie zapytania odnośnie toku studiów, rozliczeń finansowych, legitymacji, odbioru dyplomów, egzaminów, wystawiania wszelkiego rodzaju dokumentów, zaświadczeń i innych spraw związanych ze studiowaniem.

2.    Za pośrednictwem e:maili , , kierować wszelkie zapytania oraz prośby o wystawienie i przesłanie skanów dokumentów, przesyłać skany własnoręcznie podpisanych podań/ wniosków/odwołań/ deklaracji, kierować prośby o przesłanie druków/ formularzy.

3.    Dokumenty, których nie można przekazać zdalnie, wymagające rozpatrzenia przez władze Uczelni należy składać za pośrednictwem skrzynki wystawionej przy Dziekanacie.

4.    Podczas wszystkich wizyt w Dziekanacie obowiązuje bezwzględny nakaz zakrywania nosa i ust. Należy również pamiętać o dezynfekcji rąk oraz konieczności zachowania dystansu  społecznego.

W sprawach wymagających uzupełnienia informacji przez studenta Dziekanat skontaktuje się telefonicznie bądź mailowo.
W przypadku konieczności załatwienia spraw studenckich osobiście, rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia dnia oraz godziny przybycia z zachowaniem reżimu sanitarnego. Do Dziekanatu może przyjść osoba wyłącznie zdrowa bez objawów chorobowych, które mogłyby sugerować chorobę.
Obsługa interesantów w w/w sprawach ma miejsce w poniedziałki, wtorki oraz czwartki i piątki w godzinach 11:00 – 14:00, w soboty według terminarza zjazdów w godz. 9:00 – 13:00.
Środy są dniem bez interesantów.