1. Poznaj ofertę dydaktyczną www.up.lublin.pl/rekrutacja
  2. Załóż konto w IRK. Rejestrację internetową uznaje się za wiążącą jeżeli kandydat:
    • założy konto, wprowadzi wszystkie niezbędne dane osobowe i adresowe,
    • wgra zdjęcie do systemu IRK (zdjęcie wgrywa każdy kandydat)
    • dokona wyboru kierunku/kierunków studiów (nie ma ograniczenia)
    • uzupełni dane o wykształceniu
    • wpisze wyniki z matury (studia I stopnia i jednolite magisterskie) lub uzupełni dane w zakładce dyplom (II stopień),
    • wniesie opłatę rekrutacyjną na wygenerowane w IRK indywidualne konto za wybrane kierunki i formy studiów oraz uzyska potwierdzenie o wpływie opłaty na konto bankowe UP w Lublinie,
    • wypełni zakładkę deklaracje.

    Kandydaci nie składają żadnych dokumentów do czasu ogłoszenia wyników.

  3. Kandydat otrzymuje informację o wynikach postępowania kwalifikacyjnego o statusie zakwalifikowany lub niezakwalifikowany na swoje indywidualne konto w systemie IRK oraz na adres e-mail.
  4. Złóż dokumenty. W wyznaczonym terminie tylko kandydaci zakwalifikowani na studia są zobowiązani do złożenia wymaganych dokumentów. Brak dopełnienia tych formalności spowoduje skreślenie z listy zakwalifikowanych.

    lub

  5. Czekaj na zwolnione miejsca. Kandydaci, którzy nie zostaną zakwalifikowani na studia stanowią grupę rezerwową i będą kwalifikowani na podstawie listy rankingowej na zwolnione miejsca w ramach kierunku, na który dokonali rejestracji. Kwalifikacja odbywa się automatycznie w systemie. Informację o zakwalifikowaniu kandydat otrzyma na swoim indywidualnym koncie.
  6. Gratulacje! Status przyjęty! Kandydaci, którzy złożą w wyznaczonym terminie komplet wymaganych dokumentów otrzymają status przyjęty.

 

Uwaga! Kandydaci mogą skorzystać do celów rekrutacji na studia ze sprzętu komputerowego w siedzibie Uczelni ul. Akademicka 15, Lublin. Uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie z Biurem Rekrutacji i Promocji Kształcenia nr tel. 81 445 65 39 e-mail

 

Wysyłasz nam swoje dokumenty pocztą? Zobacz jak poprawnie zaadresować kopertę:

 

W pierwszej kolejności należy napisać do jakiej komisji rekrutacyjnej mają trafić Wasze dokumenty, czyli na jakim Wydziale chcecie studiować. Następnie zamieszczacie ogólny adres uczelni, czyli ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin. W ten sposób list trafi do kancelarii podawczej, która zarejestruje Wasz list, a następnie przekaże dalej do właściwego adresata.

Na przykład:

 
Sekretariat Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Inżynierii Produkcji
Akademicka 13
20-950, Lublin

 

NIE ADRESUJEMY dokumentów na Dziekanaty, Biuro Rekrutacji lub inne organy naszego Uniwersytetu. Znacznie przedłuży to czas, w jakim dokumenty trafią do Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych, a w niektórych przypadkach może to poskutkować nawet zablokowaniem procesu Twojej rekrutacji (np. jeśli dokumenty trafią do Komisji po ostatnim dniu przyjmowania dokumentów).