Spotkanie z Fundacją Fuga Mundi 11 stycznia 2018 roku sala konferencyjna nr 14-15 Agro II UP w Lublinie

W imieniu Agencji Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi, wspomagającej osoby z niepełnosprawnością w aktywizacji zawodowej, pragniemy zaprosić Państwa do uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym, które odbędzie się dnia 11 stycznia 2018  roku o godz. 15.00 w Sali Konferencyjnej UP, Agro II nr 14 .
W ramach realizowanych przez nas projektów mamy możliwość zorganizowania szkoleń i staży zawodowych dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Z myślą o osobach młodych, kończących studia w nadziei na płynne przejście ze ścieżki naukowej na zawodową, powstał projekt „Absolwent”. Skierowany jest on do studentów ostatniego roku studiów wyższych magisterskich, bądź licencjackich oraz absolwentów do dwóch lat po ukończeniu szkoły wyższej. Dzięki udziałowi w projekcie, uczestnicy będą mogli stworzyć pod okiem specjalistów indywidualny plan działania zawodowego, odbyć szkolenia specjalistyczne oraz pozyskać staż i zatrudnienie bezpośrednio po ukończeniu studiów. Dla osób spełniających kryteria przewidziane są także dodatki motywacyjne w wysokości 400zł!
W ramach projektu „ Absolwent” proponujemy Państwu następujące szkolenia:
– negocjacje handlowe
– marketing internetowy
– obsługa administracyjno – biurowa z zaawansowaną obsługą komputera
– projektowanie i webmastering stron www
– księgowość komputerowa
Pełen zwrot kosztów dojazdu
Dodatek motywacyjny : 400zł dla osób spełniających kryteria
Ubezpieczenie na cały czas trwania projektu
Po szkoleniach gwarantowane płatne staże zawodowe: 1850 zł brutto
Zależy nam na indywidualnym spotkaniu z osobami niepełnosprawnymi, by dzięki bezpośredniej rozmowie i lepszemu poznaniu zaproponować najlepszą formę aktywizacji zawodowej. Aktualnie w Agencji Zatrudnienia realizujemy również inne projekty, do których zapraszamy.  Dzięki wielości i różnorodności prowadzonych przez Fundację Fuga Mundi projektów, każda osoba bezrobotna, niezależnie od wieku i stopnia niepełnosprawności, znajdzie aktywność dla siebie.
Zapraszamy na spotkanie !!!!