Projekt “Drabina kompetencji” – konkursy dla studentów

Lubelski Park Naukowo Technologiczny zaprasza studentów, doktorantów i członków kół naukowych do uczestnictwa w projekcie „Drabina kompetencji”. Biorąc w nim udział, można m. in. podnieść swoje kompetencje w zakresie przedsiębiorczości, nawiązać współpracę z kołami naukowymi z całego województwa lubelskiego, zwiększyć wiedzę na temat finansowania nauki, a także uzyskać informacje dotyczące prawnych aspektów w obszarze nauki i szkolnictwa wyższego.

Planowane są dwa rodzaj działań: Aktywności doskonalące (już zakończone) oraz KONKURSY (24.11.2017)

KONKURSY
24 listopada 2017 roku odbędzie się konferencja podsumowująca, w ramach której zaplanowane są konkursy z nagrodami i debata:

• konkurs „Interdyscyplinarne rozwiązania” – prezentacja rozwiązania problemu biznesowego z sektora Life Science, powstałego w ramach prac interdyscyplinarnych zespołów. Projekt zakłada przygotowanie i przeprowadzenie konkursu, którego finał oraz rozstrzygnięcie odbędzie się podczas konferencji podsumowującej. Konkurs przeznaczony jest dla 2-3-osobowych grup z co najmniej dwóch kierunków studiów;
• konkurs „Thesis in minutes” – maksymalnie 5-minutowa dynamiczna prezentacja dotycząca prowadzonych badań. Będzie to doskonała okazja na wykorzystanie nabytych w ramach projektu kompetencji miękkich dotyczących komunikacji oraz sprawności w przekazywaniu wiedzy;
• debata „Zespół interdyscyplinarny – korzyści i bariery” – dyskusja z udziałem przedstawicieli nauki i biznesu.
 
Wytyczne konkursu "Interdyscyplinarne rozwiązania"
Zadanie dla uczestników programu Drabina Kompetencji – Konkurs Interdyscyplinarne rozwiązania:
„Personalizacja zaleceń dietetycznych pod kątem predyspozycji uwarunkowanych genetycznie”
• Research rynkowy – zebranie informacji dotyczących preferencji konsumentów dotyczących zdrowia, aktywności fizycznej, zdrowych nawyków żywieniowych, urody z uwzględnieniem działań, które oferuje konkurencja.
• Research marketingowy – a zwłaszcza badania dotyczące reklamy (treści ogłoszeń reklamowych, informacji w social mediach oraz na stronach internetowych, proponowane działania reklamowe).
• Research naukowy pod kątem genów odpowiadających potrzebom i preferencjom konsumentów.
Forma prezentacji dowolna, o długości trwania max. 20 minut.
Zespoły 2-3 osobowe.
 

Jak się zgłosić?
Do 22 listopada 2017 r. należy wypełnić formularz i przesłać na e-maila:
Formularze do pobrania na stronie LPNT –>

 

Więcej infomacji można równiez uzyskać pod numerem telefonu: 506 965 042, Pani Edyta Chruściel.