Specialist in Agricultural and Food Engineering
in the context of Green and Digital Transformation (Twin Transition)

Efekty, rezultaty projektu

Rezultaty bezpośrednie:

1) Opracowanie dokumentacji IMPK (kurs spec. z zakresu inżynierii rolniczej i żywności w kontekście zielonej i cyfrowej transformacji)

2) Przeprowadzenie pilotażowej edycji ww. IMPK dla 40 uczestników/czek

3) Włączenie ww. IMPK do stałej oferty UPL przed zakończeniem realizacji projektu

4) Nabycie wiedzy i kompetencji z zakresu IMPK, potwierdzonych mikropoświadczeniem, przez min. 38 uczestników

5) Zwiększenie udziału zagranicznych studentów, doktorantów i pracowników naukowych w programach kształcenia w UPL

6) Podniesienie kompetencji kadry UPL w obszarze analizy danych, prognozowania i uczenia maszynowego oraz cyfrowej wizualizacji elementów maszyn biorących udział w procesach produkcyjnych i gospodarstwach rolniczych

7) Podniesienie kompetencji zespołu proj. z zakresu opracowania i uruchomienia IMPK (m.in. rekrutacji uczestników, modułów kształcenia, weryfikacji efektów uczenia się, aspektów organizacyjno-aprowizacyjnych i struktury kosztów) i upowszechnienie tej wiedzy wśród pracowników UPL

8) Wdrożenie w UPL sys. i regulacji wewn., m.in. w zakresie mikropoświadczeń, umożliwiających realizację kolejnych IMPK.

Rezultaty pośrednie:

1) Wzrost zainteresowania ofertą kształcenia UPL i powiązanymi badaniami naukowymi wśród zagran. młodych naukowców

2) Zwiększenie wiedzy i zainteresowania Polską, polską kulturą i językiem wśród zagran. młodych naukowców

3) Nawiązanie nowych kontaktów naukowych, które zaowocują kolejnymi mobilnościami, wspólnymi projektami i publikacjami

4) Wzmocnienie otwartości kadry UPL na uruchamianie kolejnych IMPK oraz innych, międzynar. programów kształcenia

5) Wzmocnienie poziomu umiędzynarodowienia UPL

Efekty długofalowe:

1) Dalszy wzrost udziału zagran. studentów, doktorantów, pracowników nauki w programach kształcenia w UPL

2) Uruchamianie kolejnych IMPK oraz innych, międzynar. programów kształcenia (np. joint degrees, double degrees) w UPL

Ww. efekty przyczynią się do realizacji celów UPL, a także celów WIP, określonych w punkcie II.2.3: nowa, atrakcyjna, interdyscyplinarna forma kształcenia w jęz. ang., pozwoli na stworzenie przestrzeni, w której uczestnicy/czki z Polski i zagranicy nie tylko podniosą wiedzę i kompetencje w zakresie istotnym z uwagi na zmiany zachodzące w gospodarce i polityce UE, ale także nawiążą cenne kontakty, które mogą zaowocować przyszłą międzynar. współpracą dydakt., naukowo-badawczą, bądź kolejnymi mobilnościami. Wszystkie te działania przełożą się na wzrost umiędzynarodowienia UPL.

Project name: “Specialist in Agricultural and Food Engineering in the context of Green and Digital Transformation (Twin Transition)”
Budget: PLN 590 106
Duration: 13 months/ 01.06.2025 – 30.06.2026

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie