Lublin:
Dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych wyrobów
laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla
Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części :część 1 -
dostawa szkła laboratoryjnego dla UP w Lublinie, część 2 - dostawa
szkła laboratoryjnego (kolby miarowe, łyżeczko-szpatułki) dla UP w
Lublinie, część 3 - dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych
wyrobów laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla
UP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 136911 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych wyrobów laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części :część 1 - dostawa szkła laboratoryjnego dla UP w Lublinie, część 2 - dostawa szkła laboratoryjnego (kolby miarowe, łyżeczko-szpatułki) dla UP w Lublinie, część 3 - dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych wyrobów laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla UP w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych wyrobów laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części : część 1 - dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część 2 - dostawa szkła laboratoryjnego (kolby miarowe, łyżeczko-szpatułki) dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, część 3 - dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych wyrobów laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7, 44.31.64.00-2, 38.43.70.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak konkretyzacji warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak konkretyzacji warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak konkretyzacji warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak konkretyzacji warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak konkretyzacji warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 do SIWZ, w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełnioną ofertę wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XII pkt 12.12. SIWZ, jeśli z przedstawionych w ofercie dokumentów nie wynika sposób reprezentacji osoby/osób podpisujących ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu. 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 (umowy), w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające ten podatek. 2. Zmiana wartości umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie,
ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin, tel. (0-81) 445-66-03,
445-60-73,...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szkła laboratoryjnego (kolby miarowe, łyżeczko-szpatułki) dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła laboratoryjnego (kolby miarowe, łyżeczko-szpatułki) dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych wyrobów laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet, akcesoriów laboratoryjnych, szklanych wyrobów laboratoryjnych oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 44.31.64.00-2, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.