Lublin: Usługę wynajmu mikrobusów i autokarów wraz z kierowcą na zajęcia terenowe studentów, wyjazdy sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.
Numer ogłoszenia: 392840 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę wynajmu mikrobusów i autokarów wraz z kierowcą na zajęcia terenowe studentów, wyjazdy sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1- wynajem mikrobusów wraz z kierowcą z ilością 22-24 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 1 do s.i.w.z., część 2 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 36-40 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 2 do s.i.w.z., część 3 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 50-55 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 3 do s.i.w.z., część 4 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 60-70 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 4 do s.i.w.z.,.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają licencję na przewozy krajowe osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują: w części 1 - co najmniej 4 mikrobusami z ilością 20-24 miejsc siedzących, w tym co najmniej 2 mikrobusami z minimum 24 miejscami siedzącymi, w części 2 - co najmniej 3 autokarami z ilością 36-40 miejsc siedzących, w tym co najmniej 2 autokarami z ilością 40 miejsc siedzących, w części 3 - co najmniej 5 autokarami z ilością 50-55 miejsc siedzących, w tym co najmniej 3 autokarami z ilością 55 miejsc siedzących, w części 4 - co najmniej 2 autokarami z ilością miejsc siedzących w przedziale od 60 do 70.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.4.1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w Rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ. 6.4.3. Wypełnione załączniki dotyczące wyceny przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnych z załącznikami nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 umowy może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1- wynajem mikrobusów wraz z kierowcą z ilością 22-24 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1- wynajem mikrobusów wraz z kierowcą z ilością 22-24 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 1 do s.i.w.z.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 36-40 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 36-40 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 2 do s.i.w.z.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 50-55 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 50-55 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 3 do s.i.w.z.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 60-70 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 - wynajem autokarów wraz z kierowcą z ilością 60-70 miejsc siedzących w autokarze dla UP w Lublinie, zgodnie z trasami wyjazdów i ilością kilometrów w tabelach od 1 do 6 stanowiących załącznik nr 4 do s.i.w.z.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.