Lublin: Usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej z podziałem na 2 części:
część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 109733 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej z podziałem na 2 części: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej zgodnie z rozdziałem III specyfikacji z podziałem na 2 części: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1 A do SIWZ, część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10-9, 50.33.41.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie części 1 - Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch usług w zakresie napraw i konserwacji sieci telefonicznych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę zgodnych z załącznikami nr 1, 1A lub/i 2 do SIWZ, 2. wypełniony formularz Oferta wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 10.12. SIWZ, jeśli z przedstawionych w ofercie dokumentów nie wynika sposób reprezentacji osoby/osób podpisujących ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2, 3 umowy po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy w zakresie jego podwyższenia lub obniżenia o kwartalny wskaźnik inflacji towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez GUS za poprzedni kwartał. 2. W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług w trakcie trwania umowy, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 i 2 umowy może ulec zmianie w zależności od wysokości stawki podatku VAT ustalonego w odrębnych przepisach dla przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1 A do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10-9, 50.33.41.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10-9, 50.33.41.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.