Lublin: Usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej z podziałem na 2 części: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 109733 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej z podziałem na 2 części: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i naprawy sieci telefonicznej zgodnie z rozdziałem III specyfikacji z podziałem na 2 części: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1 A do SIWZ, część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10-9, 50.33.41.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę zgodnych z załącznikami nr 1, 1A lub/i 2 do SIWZ, 2. wypełniony formularz Oferta wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 10.12. SIWZ, jeśli z przedstawionych w ofercie dokumentów nie wynika sposób reprezentacji osoby/osób podpisujących ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2, 3 umowy po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy w zakresie jego podwyższenia lub obniżenia o kwartalny wskaźnik inflacji towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez GUS za poprzedni kwartał. 2. W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług w trakcie trwania umowy, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 i 2 umowy może ulec zmianie w zależności od wysokości stawki podatku VAT ustalonego w odrębnych przepisach dla przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pok. 54, 20-950 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2: konserwacja i naprawa sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu,.